جمعه 10 فروردین 1403

صرافی جدید ارز دیجیتال تائوتائو با حمایت واحد ژاپن شرکت یاهو شروع به کار کرد

صرافی جدید که بخش عمده‌ای از سهامش به واحد ژاپن شرکت یاهو تعلق دارد، فعالیت خود را با فروش بیت کوین و اتر، از همین هفته آغاز خواهد کرد.

صرافی جدید که بخش عمده‌ای از سهامش به واحد ژاپن شرکت یاهو (Yahoo Japan) تعلق دارد، پس از یک سال فعالیت‌های توسعه‌ای، به زودی آغاز به کار خواهد کرد.

این پلتفرم که تائوتائو (Taotao) نامیده می‌شود، از روز سی‌ام ماه مه، قابل دسترسی خواهد بود.

طبق اعلام وب سایت تائوتائو، این صرافی علاوه بر بستر وب، از طریق اپلیکیشن موبایل هم قابل دسترسی خواهد بود و امکان خرید و فروش بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را به کاربران خود خواهد داد.

در ادامه نیز، سه گزینه XRP، لایت کوین (LTC) و بیت کوین کش (BCH) به این پلتفرم اضافه خواهند شد.  

تاتائو از آژانش خدمات مالی ژاپن مجوز فعالیت به عنوان صرافی ارزهای مجازی دارد و تحت نظارت این سازمان کار می‌کند. شماره ثبت 00001 به این صرافی اختصاص داده شده است.

این صرافی قبلاً نیز با نام BitARG تحت نظارت آژانس خدمات مالی ژاپن فعالیت می‌کرد و 40 درصد از هام آن متعلق به Yahoo Japan بود. در آن زمان، Nikkei Asian Review گزارش داد که هدف Yahoo Japan از این مشارکت، ایجاد صرافی جدید با استفاده از فناوری BitARG است.

می‌توان در وب سایت تائوتائو دید که Yahoo Japan در این صرافی نیز سهمی 40 درصدی دارد و بقیه 60 درصد سهام آن، متعلق به CMD Lab Inc. است.

همچنین، کاربران می‌توانند به سادگی با کمک حساب کاربری یاهوی خود در این سایت ثبت نام کنند.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

هیچ مجوزی برای صرافی های داخلی وجود ندارد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ می گوید صرافی‌ های داخل کشور مجوزی برای معاملات رمزارزها ندارند. به گزارش سکه نیوز به نقل از تسنیم،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته