شنبه 1 اردیبهشت 1403

Gate.io سهام استارتاپ Lambda را به فروش می رساند

Gate.io که پلتفرمی برای تبادل دارایی روی بستر بلاک چین است، به کاربران خود اجازه خواهد داد، سهام Lambda را با تخفیف ویژه خریداری کنند. این کار تا کنون در حوزه بلاک چین سابقه نداشته است.

Gate.io پلتفرمی برای تبادل دارایی روی بستر بلاک چین است. این شرکت برای اولین بار، سهام یک استارتاپ را روی پلتفرم خود به فروش خواهد رساند. کاربران ویژه Gate.io از این به بعد می‌توانند برای خرید سهام استارتاپ‌های نوآور، از تخفیف نسبت به قیمت‌های عادی بازار بهره‌مند شوند.

اولین پروژه استارتاپی پلتفرم Gate.io شرکتی به نام Lambda است که سهامش در ساعت ۴ تا ۶ سوم ژوئن (به وقت گرینویچ) ارائه خواهد شد. Lambda یک شبکه ذخیره‌سازی غیرمتمرکز امن، قابل اطمینان و بی‌نهایت توسعه‌پذیر است.

Lambda توانسته برای اولین بار در جهان اثبات فضا زمان را محقق و منتشر کرد. این شرکت همچنین الگوریتم توافق VRF+BFT را به شبکه توافق  Lambda Chain افزوده است که بهره‌وری عملیاتی و قابلیت اطمینان شبکه را تضمین می‌کند. این شرکت همچنین به پیشرفت‌های فنی بی‌شماری ازجمله اثبات درستی داده، ذخیره‌سازی مشارکتی داده روی چند بلاک چین و مدیریت داده بین بلاک چین‌ها دست یافته است. Lambda از دسترسی پویا به داده پشتیبانی می‌کند، از حریم خصوصی اطلاعاتی حفاظت می‌کند و‌ بی‌وقفه تلاش می‌کند تا به آرمان بزرگ «بازگشت ارزش داده به صاحبان داده» دست یابد.

Lambda با رسالت ترویج توسعه غیرمتمرکز اینترنت، می‌خواهد زیرساخت ذخیره‌‌سازی اینترنت ۳.۰ را ایجاد کند. این شرکت شبکه‌ای آزمایشی را با موفقیت راه‌اندازی کرده است و بیش از ۱۲۰ پتابایت داده وارد این شبکه شده. همچنین نهادها و افراد شناخته‌شده‌ای در حوزه رمزارز مثل Butterfly Capital، Huobi Pool، Star Chain Technology، Blockchain value investment community،Jidou Capital، Feiniao Community، Anrong Node، BISS، Star Fund، LAMB Pacific، SSS nodes،  Meta Node، BCV Wallet ،Wutong Community و Metropolis VC علاقه خود را به فعالیت‌های Lambda اعلام کرده‌اند و به طرح انتخاب Lambda Global Partner Node در صرافی Biss پیوسته‌اند.

Gate.io می‌خواهد به کاربران خود، تخفیف ویژه‌ای برای خرید LAMB (توکن Lambda) به نسبت قیمت آن در بازار بدهد. این اقدام Gate.io به این معناست که افراد از این به بعد می‌توانند از طریق این پلتفرم، برای سرمایه‌گذاری در مراحل ابتدایی پروژه‌های بلاک چین تخفیف ویژه دریافت کنند.

منبع : ambcrypto

بیشتر بخوانید

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

فراتر از مرزهای تخیل: انسانیت، رباتیک، و تلاش برای برابری

    این ایده که انسان‌ها ممکن است شبیه ربات‌های پیشرفته باشند، به‌طور بالقوه توسط هوش‌های برتر از جهان‌های دور یا گوشه‌های مخفی سیاره‌ی خودمان مهندسی...

بررسی استفاده از هوش مصنوعی در سیستم نظارتی مدرن حاکم بر جوامع

در عصری که مرزهای بین حوزه عمومی و خصوصی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، مفهوم زندگی در یک آکواریوم واقعی، که مانند شرکت‌کنندگان در...

نگاهی به تاریخچه ارز: از داد و ستد ماقبل تاریخ تا ارزهای دیجیتال

  روایت ارز، اودیسه ای فریبنده است که تلاش بی وقفه بشریت برای نبوغ اقتصادی و ارتباط متقابل را ترسیم می کند. از سیستم‌های مبادله...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته