پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

قیمت بیت کوین تا 6000 دلار کاهش پیدا می‌کند

تقریبا به همان سرعتی که روند صعودی بازار باعث رشد قیمت‌ها شد، اکنون شاهد ریزش قیمت بیت کوین هستیم به طوری که دوباره قیمت این ارز دیجیتال به زیر ۱۰ هزار دلار رسیده است و قیمت بیت کوین تا 6000 دلار پایین خواهد امد..

تحلیل‌گران مختلف در اخبار بلاک چین و رمزارز معتقدند که با کاهش بیشتری روبه‌رو خواهیم شد و حتی ممکن است قیمت بیت کوین تا 6000 دلار نیز برسد. طبق بررسی‌های این متخصصان، شانس کاهش قیمت به این سطح، بیشتر از ۵۰ درصد است.

[mcrypto id=”2949″]

این شرایط باعث ناامیدی بسیاری از سرمایه‌گذاران از بازار رمزارز شده. همزمان با این اتفاق‌ها، دونالد ترامپ توییتی در علیه بیت کوین منتشر کرد و استیو منوچین، وزیر خزانه‌داری نیز اعلام کرد که بیت کوین و دیگر رمزارزها باعث به وجود آمدن حالتی اورژانسی شده‌اند.

علیرغم اینکه بسیاری از طرفداران بیت کوین معتقدند که جای نگرانی وجود ندارد، شرایط حاکی  نزولی شدن روند بازار است.

در حال حاضر بسیاری از تحلیل‌گران در مورد آینده بیت کوین در کوتاه‌مدت بدبین هستند و احتمال می‌دهند که قیمت آن رو به کاهش بیشتری برود. Tone Vays که کانال محبوبی در یوتیوب دارد، معتقد است که تصحیح قیمت‌ها به احتمال زیاد رخ خواهد داد و بازار به این کار نیاز دارد. او معتقد است که این اتفاق برای بقای بلندمدت بیت کوین و دیگر رمزارزها نیاز است.

او در جدیدترین برنامه خود اعلام کرد که قیمت بیت کوین در هفته‌های اخیر در شرایط نامشخصی قرار داشته و روند حرکت آن قابل پیش‌بینی نیست. او نیز اعتقاد دارد که به دلیل وجود نداشتن مقاومت، قیمت بیت کوین باز هم کاهش پیدا خواهد کرد.

منبع : newsbtc

بیشتر بخوانید

بیت بوی کریپتو: آماده پایان رشد قیمت بیت‌کوین باشید

تحلیلگر و تریدر رمزارز، بن آرمسترانگ پس از افزایش قیمت های اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله گران باید آماده پایان روند...

بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید

بیت کوین یک ارز رمزپایه است و اولین و بزرگترین نمونه از آن محسوب می شود. در اصل، این پدیده نوظهور شکل جدیدی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته