سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

پرداخت‌ با بیت کوین را در پاناما امکان‌پذیر می‌شود

استارتاپ Pundi X اعلام کرده که به‌زودی دروازه پرداختش را با همکاری شرکت توسعه بلاک چین Chainzilla در پاناما و مناطق پیرامونش راه‌اندازی می‌کند. Chainzilla در این طرح علاوه بر توزیع پایانه‌های پرداخت Pundi X، ابزارهایی را برای تبدیل فوری بیت کوین و رمزارزهای دیگر به ارز محلی یا استیبل کوین‌ها به فروشنده‌ها ارائه می‌کند. Chainzilla همچنین در اکتبر ۲۰۱۹ اولین دوره آموزشی بلاک چین را در پاناما ارائه می‌کند.

استارتاپ رمزارز Pundi X اعلام کرده که به‌زودی دروازه پرداخت نقطه فروشش (XPOS) را در پاناما و مناطق پیرامونش راه‌اندازی می‌کند. شرکت توسعه بلاک چین Chainzilla هم به‌عنوان توزیع‌کننده‌ای محلی به این طرح پیوسته است.

تلفیق رمزارز و پرداخت‌های سنتی در یک پایانه پرداخت در پاناما


Cointelegraph اسپانیایی چهاردهم آگوست با مدیرعامل Chainzilla، چارلز گونزالس گفت‌وگو کرد تا جزئیات بیشتری را از این پروژه جویا شود. گونزالس گفت:

«Pundi X به‌تازگی ماژولش را با دستگاه Verifone X990 تلفیق کرده است. این اتفاق از این رو مهم است که این پردازنده پرداخت با پرداخت‌های رمزارزی و مرسوم سازگار است. این یعنی فروشنده‌ها می‌توانند پرداخت با کریپتو و پرداخت با ویزا و مسترکارد را تنها با یک دستگاه پردازش کنند.»

Chainzilla علاوه بر توزیع پایانه‌های پرداخت XPOS در پاناما، ابزارهایی را برای تبدیل فوری بیت کوین و رمزارزهای دیگر به ارز محلی یا استیبل کوین‌ها به فروشنده‌ها ارائه می‌کند.

فرصت‌هایی که با آموزش فراهم می‌شوند

اولین دستگاه‌های پردازنده پرداخت جدید تا ۲ هفته دیگر به پاناما می‌رسند و Chainzilla آن‌ها را در Revolve Summit برای کارآفرین‌ها به نمایش می‌گذارد. Chainzilla همچنین در اکتبر ۲۰۱۹ با همکاری اتاق بازرگانی دیجیتال و بلاک چین پاناما و استارتاپ آموزشی The Blockchain Space اولین دوره آموزشی بلاک چین را در این کشور ارائه می‌کند.

وقتی از گونزالس در مورد چشم‌انداز فین‌تک در پاناما پرسیدیم، پاسخ داد:

«بخش فین‌تک در آمریکای لاتین چندپاره است. هر کشوری مانند جزیره‌ای جدا عمل می‌کند و مقررات ویژه خودش را دارد که اغلب با کشورهای همسایه‌اش متفاوت هستند. این امر مشکلاتی را در توسعه خدمات بین‌المللی ایجاد می‌کند. این چالش‌ها مشکل‌ساز هستند و حل کردن‌شان زمان‌بر است اما در این مسیر اولین گام آموزش است. به همین دلیل است که روی آموزش افراد، شرکت‌ها و نهادهای دولتی طرف تعامل‌مان متمرکز هستیم.»

همان‌طور که Cointelegraph گزارش داده بود، Pundi X همین ماه پیش ماژول پرداخت رمزارزش را با دستگاه Verifone یکپارچه کرد.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال لایت کوین (LTC)

لایت کوین یکی از رمزارزهای مشهور و به‌نوعی رقیب بیت کوین محسوب می‌شود که درحال حاضر بیشترین ارزش بازار را در میان آلت‌کوین‌های جدا شده از بیت کوین دارد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته