شنبه 8 اردیبهشت 1403

عرضه دبیت کارت کوین بیس در آمریکا

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین بیس، اعلام کرده است که قصد دارد دبیت کارت کوین بیس را به مشتری‌های آمریکایی این شرکت ارائه کند.

آرمسترانگ این موضوع را به صورت آنلاین در برنامه‌ای در یوتیوب اعلام کرد و همزمان در مورد موضوع‌های مختلفی مثل آلت کوین‌ها و جلوگیری از کلاه‌برداری صحبت کرد. هرچند برایان تأیید کرد که دبیت کارت کوین بیس ارائه خواهد شد، تاریخ دقیق این اتفاق را بیان نکرد.

کوین بیس ماه گذشته کارتی به نام کوین بیس کارت ارائه کرد که با کمک شرکت ویزا ایجاد شده است و به مشتری‌ها اجازه می‌دهد با استفاده از ارزهای دیجیتال خود، از فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی خرید کنند.

با این وجود، کوین بیس کارت و اپلیکیشن آن فقط برای کاربران ساکن انگلستان قابل استفاده است ولی طبق گفته آرمسترانگ به زودی برای کاربران آمریکایی هم قابل استفاده خواهد بود.

آرمسترانگ در مورد معاملات مارجین در کوین بیس نیز صحبت کرد و گفت که یکی از قابلیت‌هایی است که بیشتر کاربرها درخواست می‌کنند. با این وجود، گفت که اگر کوین بیس بخواهد به این سمت حرکت کند، مسئله‌های قانونی زیادی را باید مدنظر قرار دهد:

«این حوزه یکی از حوزه‌هایی است که هم نیاز به نوآوری فنی دارد و هم باید به رعایت مسائل قانونی توجه زیادی کرد.»

در این تجارت، افراد می‌توانند از صرافی پول قرض بگیرند و روی پروژه‌هایی که ریسک زیاد و بازده بسیار بالا دارند، سرمایه‌گذاری کنند.

کشورهایی مثل ژاپن قانون‌های بسیار سخت‌گیرانه‌ای در این زمینه دارند و محدودیت‌های مختلفی در مورد حداکثر پول قابل استفاده تعیین کرده‌اند.

منبع : bitcoinmagazine

بیشتر بخوانید

سقوط سهام کوین بیس و شرکت های مرتبط با رمزارز

COIN (کوین بیس)، MARA (هلدینگ ماراتون دیجیتال)، RIOT (رایوت بلاک چین)، و سایر سهام مرتبط با بلاک چین همچنان به ریزش ادامه می دهند،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

چالش های صنعت داروسازی با رویکرد پایدار و دوستدار محیط زیست

  با تشدید نگرانی های جهانی زیست محیطی، صنعت داروسازی برای اتخاذ شیوه های تولید پایدار تحت فشار فزاینده ای قرار دارد. این مقاله به...

مطالب داغ هفته