جمعه 10 فروردین 1403

سهام صرافی کوین بیس با سقوط بازار رمزارزها کاهش یافت

سهام صرافی کوین بیس (Coinbase) که به تازگی در بورس نزدک عرضه شده بود، پس از سقوط بازار رمزارزها به 32 درصد کمتر از بالاترین قیمت خود کاهش یافت.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیکریپت، سهام صرافی کوین بیس پس از هفته دوم معاملات خود روز شنبه با قیمت 293.45 دلار بسته شد. این قیمت 32 درصد کمتر از بالاترین قیمت در اولین روز معاملات این سهام است که تا 429.54 دلار نیز بالا رفته بود.

کوین بیس، بزرگترین صرافی رمزارزی آمریکا، عرضه سهام خود را در 14 آوریل (25 فروردین) از طریق فهرست مستقیم بورس نزدک (Nasdaq) با قیمت 381 دلار آغاز کرد و به سرعت به بالای 400 دلار افزایش یافت، اما در همان روز با قیمت 328 دلار بسته شد.

این سهم پس از بازیابی بخشی از افت قیمت خود در اواسط هفته گذشته، از آن زمان شاهد کاهشی پایدار در ارزش خود بوده است. با این حال، نرخ آن بالاتر از قیمت مرجع نزدک قبل از شروع معاملات مانده بود.

پیش از آغاز معاملات کوین بیس در هفته گذشته، تحلیلگران بر این باور بودند که احتمالا قیمت سهام این شرکت با سلامت بازار رمزارزها ارتباط نزدیكی خواهد داشت و کاهش قیمت امروز می تواند گواهی بر صحت ادعای آنان باشد.

بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته در مجموع 400 میلیارد دلار از ارزش خود را از دست داد. بیت کوین (BTC) اواخر پنجشنبه برای اولین بار از اوایل ماه مارس به زیر 50 هزار دلار رسید و اکنون (شنبه شب) هم در همان حدود 50 هزار دلار معامله می شود.

در همین حال، روز گذشته صرافی کوین بیس اقدام به فهرست کردن استیبل کوین دلاری تتر (USDT) در پلتفرم معاملات حرفه ای خود کرد. تتر در چند سال گذشته به دلیل اتهامات مختلف مورد انتقاد قرار گرفته است، از جمله اینکه گفته می شود برای دستکاری بازار بیت کوین مورد استفاده قرار می گیرد.

در ماه فوریه، آی فینکس (iFinex) شرکت مادر تتر، شکایتی را که از سوی دفتر دادستانی ایالت نیویورک مطرح شده بود، حل و فصل کرد. این شکایت مربوط به یک شکاف نزدیک به 900 میلیون دلاری در تامین مالی شرکت خواهر آن یعنی بیت فینکس (Bitfinex) و همچنین ارتباطات آن با شرکت پانامایی کریپتو کپیتال (Crypto Capital) بود.

کد خبر: 1400020503AAMCMF

مطالب مرتبط:

کوین بیس عرضه محصولات رمزارزی را تسهیل می کند

آیا خرید سهام کوین بیس سودآور است؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته