جمعه 7 اردیبهشت 1403

تعداد تراکنش شبکه اتریوم رکوردشکنی کرد

چند روز پیش، تعداد تراکنش‌های شبکه اتریوم از مرز یک‌میلیون عبور کرد. این مقدار از ماه می سال 2018 بی‌سابقه است.طبق داده‌های اتر اسکن (Etherscan)، در روز 28 جولای، دقیقاً 1004170 تراکنش روی بلاک‌چین اتریوم تأییدشده‌اند. آخرین باری که تعداد تراکنش شبکه اتریوم از مرز یک‌میلیون عبور کرده بود، مربوط به ماه می 2018 است. بااین‌وجود، تعداد این تراکنش‌ها به‌وضوح نسبت به 1349890 تراکنشی که چهارم ژانویه سال گذشته ثبت‌شده بود، بسیار کمتر است.

طبق جدیدترین اخبار بلاک چین تعداد تراکنش‌های روی زنجیره اتریوم در ماه دسامبر 2018 به 115 میلیون تراکنش تائید شده رسید که رکورد بیشترین تعداد تراکنش است (بدون در نظر گفتن هک DAO که در سال 2016 رخ داد).

کلیک کنید و جدیدترین اخبار بلاک چین را بخوانید

آن‌طور که شرکت آنالتیکس دیار (Diar) گزارش داد، تعداد تراکنش‌های مربوط به اپلیکیشن‌های توزیع‌شده در آوریل به بالاترین مقدار خود یعنی 776000 رسید. این مقدار از سال 2017 بی‌سابقه بوده است.
پیتر برندت، یکی از تحلیل‌گران معروف این حوزه پیش‌بینی کرده که بیت‌کوین (BTC) به رشد خود ادامه خواهد داد ولی آلت کوین‌ها مزیتی کسب نخواهند کرد.

پ.ن: شاید این مهم باعث افزایش قیمت تریوم باشد، اما باید در نظر داشت که تنها یک دلیل باعث افزایش قیمت رمزارزها نخواهد بود. در آینده می توان این مهم را به قیمت اتریوم نسبت داد. باید منتظر باشیم و تماشا کنیم که تراکنش های اتریوم بر روی قیمت اتریوم نیز تاثیر مستقیم خواهد داشت یا خیر؟

قیمت زنده اتریوم و لحظه ای آن را در سایت سکه نیوز دنبال کنید و منتظر مقاله های آموزشی و خبر های مربوط به اتریوم در سکه نیوز باشید.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال زی کی سواپ (ZKS)

زی کی سواپ یک صرافی غیر متمرکز لایه 2 است که از مدل بازارگردان خودکار (AMM) و فناوری zk-Rollup استفاده می کند. این صرافی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینگل کولترال دای (SAI)

سینگل کولترال دای (SAI) یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هیچ متولی متمرکزی...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته