پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آغاز به کار اولین بلاک چین توکن بهادار به نام پلتفرم Polymath

پلتفرم Polymath یک پلتفرم پیشرو در زمینه توکن‌های بهادار است که ساخت و مدیریت توکن‌های بهادار را آسان‌تر می‌کند. این شرکت اعلام کرده‌ که قصد دارد اولین بلاک چین توکن بهادار جهان را به نام Polymath بسازد. این بلاک چین جدید قرار است با همکاری چارلز هاکینسون، هم‌بنیان‌گذار اتریوم و کاردانو ساخته شود.

هم‌بنیان‌گذار شرکت Polymath، ترور کوورکو همراه با چارلز هاکینسون این مسئله را کنفرانس Consensus 2019 نیویورک اعلام کردند و گفتند که هاکینسون بخشی از مسئولیت طراحی معماری Polymath را بر عهده می‌گیرد.

پلتفرم Polymath تا به امروز از بستر اتریوم برای ارائه راه‌حل‌های فناوری خود استفاده کرده است. علیرغم اینکه بیش از 120 نوع توکن بهادار مختلف با استفاده از Polymath Token Studio طراحی شده است، بیشتر شاهد خبرهای هیجانی بوده‌ایم و توکن‌های بهادار هنوز به اندازه کافی مورد استقبال قرار نگرفته‌اند. Polymath معتقد است که دلیل اصلی این موضوع، مسائل قانونی است.  

اتریوم با هدف رعایت قوانین توکن‌های بهادار ساخته نشده است و درواقع برای استفاده‌های نرم‌افزاری ایجاد شده اما Polymath از ابتدای ساختش این مسائل را در نظر دارد تا بتواند به مهم‌ترین زیرساخت بازار سرمایه جهان تبدیل شود.

ترور کوورکو، هم‌بنیان‌گذار Polymath گفت:

«خیلی هیجان‌زده هستیم که چارلز قرار است در ساخت اولین بلاک چین مخصوص توکن‌های بهادار در جهان با ما همکاری کند. چارلز هم‌بنیان‌گذار اتریوم و کاردانو بوده و تخصصی دارد که کمک شایانی به Polymath خواهد کرد و بهترین فردی است که می‌تواند در طراحی Polymath به ما کمک کند.»

هاکینسون، که IOHK را نیز بنیان‌گذاری کرده، می‌گوید:

«بعد از هم‌بنیان‌گذاری اتریوم و کاردانو که دو تا از گسترده‌ترین و پرکاربردترین بلاک چین‌های جهان هستند، می‌خواهم در Polymath کار کنم. چندین کوادریلیون دلار اوراق بهادار در فضای مالی وجود دارد و ساخت یک بلاک چین برای نگهبانی از آن‌ها کار فوق‌العاده هیجان‌انگیزی است.»

پلتفرم Polymath مشکلات فنی و پیچیده ساخت توکن بهادار را از بین می‌برد و آن را آسان‌تر می‌کند و قرار است در آینده نزدیک تریلیون‌ها دلار اوراق بهادار را از بازار وارد بلاک چین کند.

منبع : the-blockchain

بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته