سه‌شنبه 28 فروردین 1403

شکستن سطح 4 هزار دلار توسط اتریوم

پس از شکسته شدن سطح 3000 دلار در هفته گذشته، 1000 دلار دیگر نیز به ارزش دومین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار اضافه شد و به یک بالاترین سطح تاریخی جدید رسید.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو پوتیتو، قیمت اتریوم فقط یک هفته پس از شکستن سطح 3000 دلار، صبح دوشنبه به بیش از سطح 4000 دلار افزایش یافت.


اتریوم (Ethereum) چیست و چگونه کار می کند؟


در زمان انتشار این خبر، قیمت این سکه 4،117 دلار است. طبق داده های کوین مارکت کپ، ارزش بازار اتریوم در حال حاضر بیش از 476 میلیارد دلار است.

نمودار

اگرچه این یک عملکرد قابل توجه برای این سکه است، اما بخاطر داشته باشید که اتر در ابتدای سال 2021 زیر 800 دلار بود، و این سود ها در مدت زمان اخیر به دست آمده است.

بر اساس کوین مارکت کپ، در نتیجه تحولات فوق الذکر، نرخ تسلط بازار اتریوم به بالاترین سطح 3 ساله و تقریباً 19 درصد افزایش یافته است.

دش اطلاع می دهد که اتریوم به لیست 20 دارایی برتر از لحاظ ارزش بازار وارد شده است. از هم اکنون، ارزش بازار اتریوم بیش تر از غول هایی مانند جانسون اند جانسون، والمارت، مسترکارت، انویدیا، بانک آمریکا، پی پال و بسیاری دیگر است.

کد خبر: 1400022006MGMMMF

مطالب مرتبط:

گس (Gas) در اتریوم چیست؟

اتریوم ٢ چیست؟ هر آنچه باید بدانید

آموزش استخراج اتریوم و معرفی بهترین کارتهای گرافیک ماینینگ

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال زی کی سواپ (ZKS)

زی کی سواپ یک صرافی غیر متمرکز لایه 2 است که از مدل بازارگردان خودکار (AMM) و فناوری zk-Rollup استفاده می کند. این صرافی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینگل کولترال دای (SAI)

سینگل کولترال دای (SAI) یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هیچ متولی متمرکزی...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته