جمعه 7 اردیبهشت 1403

هکرها بیت کوین‌های دزدیده‌شده از بایننس را به دیگر رمزارزها تبدیل می‌کنند

هکرهای بایننس که ۷۰۰۰ بیت کوین از آن دزدیده بودند، تا پیش از این مشغول جابه‌جایی آن‌ها بین کیف پول‌های مختلف بودند اما تحلیل جدید Coinfirm نشان می‌دهد که اکنون در حال تبدیل بیت کوین‌ها به دیگر رمزارزها هستند.

تحلیل تازه‌ای از Coinfirm نشان‌دهنده جابه‌جایی بیت کوین‌های به سرقت رفته بایننس به کیف پول‌های مختلف است. هک بایننس هفتم می ساعت ۱۷:۱۵:۲۴ به وقت گرینویچ اتفاق افتاد و در پی آن ۷۰۰۰ بیت کوین به سرقت رفت. هکرها پیش از این مشغول جابه‌جایی بیت کوین‌ها بین کیف پول‌های مختلف بودند.

با این حال، اکنون Coinfirm فعالیت‌هایی را شناسایی کرده که نشان می‌دهند هکرها در حال تبدیل بیت کوین‌ها به رمزارزهای دیگر هستند.

اولین تراکنش اینجا انجام شد و تراکنش‌های بعدی در پی آن اتفاق افتادند. به‌تازگی آشکار شده است که هکرها شروع به نقد کردن بیت کوین‌ها در صرافی‌های مختلف کرده‌اند.

گرنت بلیزدل (Grant Blaisdell)، هم‌بنیان‌گذار Coinfirm در این مورد گفته است، «تحلیل یکی از مین چین‌هایی که هکرها استفاده کرده‌اند، نشان می‌دهد که توانسته‌اند دست کم ۱.۸۰۸۷ بیت کوین (به ارزش ۲۱ هزار دلار) را در صرافی‌های زیر نقد کنند.» انتقال‌ها به شرح زیر انجام شده‌اند:

Bitfinex: 0,7934 BTC

Binance: 0,4294 BTC

Bitmex: 0,0022 BTC

KuCoin: 0,0713 BTC

Kuna: 0,2482 BTC

Bitmarket: 0,2560 BTC

Crypterra: 0,0072 BTC

Bitcoin.de: 0,0007 BTC

WazirX: 0,0003 BTC

اگرچه همچنان باید اقدامات احتیاطی انجام شود، مشخص است که هکرها مقداری از بیت کوین‌ها را به هر کدام از این صرافی‌ها منتقل کرده‌اند و بعد از بلاک چین خارج شده‌اند یا غیرفعال مانده‌اند. اینکه افراد دست کم می‌دانند رمزارزهای به‌سرقت‌رفته‌شان بین صرافی‌های مختلف در حال جابه‌جایی است، می‌تواند تا حدی خیال‌شان را راحت کند.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته