جمعه 31 فروردین 1403

ریپل برنامه سرمایه‌گذاری دانشگاهی را به ژاپن گسترش می‌دهد

دانشگاه‌های کیوتو و توکیو به طرح پژوهش بلاک چین دانشگاهی ریپل پیوسته‌اند. این شرکت ۵۰ میلیون دلار در این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کند. هدف این پروژه توسعه برنامه‌های بلاک چین، رمزارز و شبکه دیجیتال است و منابع مالی آن به مطالعات دانشجویان دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تعلق می‌گیرد. ریپل ماه ژوئن نیز از سرمایه‌گذاری در دو دانشگاه برزیلی خبر داده بود.

واحد ژاپن CoinDesk گزارش می‌دهد که دانشگاه‌های کیوتو و توکیو به طرح پژوهش بلاک چین دانشگاهی ارز دیجیتال ریپل پیوسته‌اند. اعضای این برنامه که از سال ۲۰۱۸ آغاز شده، اکنون به ۳۳ عضو از جمله دانشگاه پرینستون، کارنگی ملون و دانشگاه ملی سنگاپور رسیده است.

ریپل به سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلاری برای توسعه برنامه‌های بلاک چین، رمزارز و شبکه دیجیتال متعهد شده است. منابع مالی ارسال شده به این دانشگاه‌های ژاپنی به مطالعات دانشجویان دوره‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا تعلق می‌گیرد. دانشگاه توکیو همراه با این کمک هزینه‌ها بورس تحصیلی هم می‌دهد.

اریک ون میلتنبرگ (Eric van Miltenburg)، معاون ارشد عملیات جهانی ریپل می‌گوید:

«شرکای دانشگاهی به افزایش آگاهی مثبت در مورد اثر تحول‌آفرین فناوری بلاک چین در صنایع مختلف ادامه می‌دهند. با رشد و تکامل صنعت بلاک چین، جامعه دانشگاهی در هموار کردن مسیر برای شرکت‌ها و کارآفرینان نوآوری که از فناوری بلاک چین و دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌کنند، نقشی محوری ایفا می‌کند.»

ریپل برنامه سرمایه‌گذاری دانشگاهی را به ژاپن گسترش می‌دهد

قیمت XRP در 30 روز گذشته

دانشگاه همچنان در نقشه راه ریپل نقش دارد. این شبکه پرداخت ماه ژوئن از سرمایه‌گذاری در دانشگاه‌های برزیلی سائوپائولو و Fundação Getulio Vargas به‌عنوان بخشی از استراتژی گسترده‌تر سرمایه‌گذاری در آمریکای جنوبی خبر داده بود. ریپل در آن زمان گزارش داد که هر هفته ۲ تا ۳ نهاد مالی شریک را در این منطقه به RippleNet اضافه می‌کند.

با این حال فضای رقابت برای این شرکت بیش از همیشه دشوار شده است. گزارش تازه‌ای از شبکه مالی سوئیفت حاکی از افزایش سرعت انتقال وجه دارد. در آزمایش ۱۷ مشارکت‌کننده میانگین سرعت انتقال وجه ۲۵ ثانیه بود. سریع‌ترین انتقال وجه فقط ۱۳ ثانیه طول کشید.

با وجود این فروش فصلی توکن XRP ریپل در حال افرایش است. آمار فروش XRP در فصل دوم ۲۰۱۹ نسبت به فصل قبل ۵۰ درصد افزایش یافته و‌ به ۲۵۱.۵۱ میلیون دلار رسیده است. در پی انتقادهایی که در مورد متورم نشان دادن حجم فروش به ریپل شده، این شرکت قصد دارد نمودار فروش فصل سوم را در معرض دید عموم بگذارد.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته