پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

SEC: دفاعیات ریپل از نظر قانونی نادرست است

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در نامه ای حقوقی به قاضی آنالیسا تورس از دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منطقه جنوب نیویورک در تاریخ 9 مارس، از دادگاه درخواست می کند که با دفاعیات ریپل برخورد کند و اقدامات بعدی مدیران آن را جهت دفاع رد کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، وکیل مدافع SEC، خورخه تنریرو استدلال می کند که شرکت بلاک چین مذکور سعی دارد از عرضه اوراق بهادار ثبت نشده خود سلب مسئولیت کند و آژانس را مقصر جلوه دهد.


ریپل چیست؟ همه نکات ریپل و XRP


همانطور که توسط یو تودی گزارش شده است، ریپل اظهار داشت كه شاكي موفق به ارائه یک هشدار عادلانه درباره فروش توکن های XRP نشده است. همچنین ادعا می کند که SEC جلساتی با صرافی ها داشته و به آنها را در مورد وضعیت رگولاتوری XRP هشدار نداده است.

این رگولاتور می گوید که دفاعیات ریپل از نظر قانونی نادرست است و اظهار داشت که هیچ تعهدی در مورد اخطار به صنعت های مشارکت کننده در این تخلفات در میان تحقیقات غیر علنی نداشته است.

بنا به اعلام این رگولاتور: «ریپل به جای اثبات تعهد خود برای پیروی از قانون، اظهار داشت که کارکنان SEC موظفند به طور جدی به شرکت کنندگان صنعت در مورد تخلفات سایر شرکت کنندگان هشدار دهند، یک الزام که در سیستم حقوقی ما وجود ندارد.»

SEC از XRP به عنوان یک اوراق بهادار دیجیتال نام می برد

بر اساس SEC، این پرونده توسط «آزمایش هویی» قابل توضیح است، آزمایشی که توسط دادگاه عالی ایالات متحده ایجاد شده است تا تعیین کند چه تراکنش های خاصی می توانند به عنوان اوراق بهادار واجد شرایط باشند.

بر اساس اطلاعیه SEC: «استدلال ریپل در اصل این است که اصطلاح قرارداد سرمایه گذاری که طی دهه ها دادرسی قضایی تعریف شده است فاقد اعتبار است. با این حال، این استدلال بارها توسط دادگاه ها رد شده است.»

این بیانیه می افزاید که این شرکت با استفاده از فروش دارایی اوراق بهادار دیجیتال خودش برای تجارت خود سرمایه جمع کرده است: «در اینجا، ریپل اساساً کل سرمایه تجارت خود را با فروش دارایی اوراق بهادار دیجیتال به مردم جمع می کند و در عین حال سرمایه گذاران را با سود بالقوه مبتنی بر تلاش های آینده ریپل تشویق می کند.»

در حالی که شبکه مبارزه با جرایم مالیXRP را یک ارز مجازی می نامید،SEC می گوید که این اصطلاح صرفاً آن را از ارزهای سنتی متمایز می کند: «قابل ذکر است، ریپل در پاسخ اصلاحی خود اظهار نمی كند كه هر كسی، از دولت گرفته تا یك مشاور حقوقی، به ریپل گفته باشد كه توافق با شبکه مبارزه با جرایم مالی به این معنی است كه ریپل از انطباق با قوانین اوراق بهادار یا هر قانون قابل اجرا دیگر معاف است.»

علاوه بر این، SEC ادعا می کند که یک رژیم رگولاتوری نمی تواند از اعمال قانون یک رژیم رگولاتوری موازی جلوگیری کند.

کد خبر: 1399122007MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

دادگاه با آزادسازی سرمایه شرکت تتراگون از ریپل مخالفت کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

ریپل به دنبال استفاده از XRP در ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

دلیل کاهش قیمت ریپل

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته