شنبه 1 اردیبهشت 1403

سرینا ویلیامز در Coinbase سرمایه‌گذاری کرده است

سرینا ویلیامز ، بازیکن حرفه‌ای تنیس و برنده چهار مدال طلای المپیک، سه سال پیش سرمایه‌گذاری مخفیانه‌ای در Coinbase انجام داده است.

سرینا ویلیامز، بازیکن حرفه‌ای تنیس و برنده چهار مدال طلای المپیک، چند روز پیش اعلام کرد که در سال 2014 شرکت سرمایه‌گذاری خود به نام Serena Ventures را تأسیس کرده بوده و بدون اطلاع رسانه‌ها روی 30 شرکت مختلف سرمایه‌گذاری کرد. یکی از این شرکت‌ها، صرافی معروف Coinbase است.

به گفته وب‌سایت رسمی Serena Ventures، پورتفلیوی این شرکت بیش از 12 میلیارد دلار ارزش بازار دارد و تنوع شرکت‌های آن 60 درصد است. این صندوق روی شرکت‌های نوپا سرمایه‌گذاری می‌کند، شرکت‌های عضو پورتفلیوی خود را تشویق به همکاری با یکدیگر می‌کند و فرصت‌های مشارکت را گسترش می‌دهند.

طبق اطلاعات ویکی‌پدیا، سرینا ویلیامز چهار بار برنده مدال طلای المپیک زنان در رشته تنیس شده و هشت بار مقام بهترین بازیکن تنیس زن در جهان را دریافت کرده است. تخمین زده می‌شود که دارایی خالص او حدود 180 میلیون دلار باشد.

طبق گزارش Cointelegraph به نقل از رویترز، حجم سرمایه‌گذاری مخاطره‌پذیر روی استارتاپ‌های رمزارز و بلاک‌چین در سال 2019 رکورد خواهد زد.

همچنین در گزارشی توسط آژانس دولتی IDC ادعا شد که دولت فدرال آمریکا تا سال 2022 حدود 123.5 میلیون دلار در حوزه بلاک‌چین هزینه خواهد کرد که نسبت به 10.7 میلیون دلار مربوط به سال 2017، افزایش 1000 درصدی دارد.

منبع : cointelegraph

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پلی میان انسانیت، نوآوری و عدالت محوری

  در عصری که مرزهای بین واقعیت و تفکر گمانه‌زنی به طور فزاینده‌ای محو می‌شود، این ایده جذاب که انسان‌ها در اصل می‌توانند شبیه ماشین‌های...

مطالب داغ هفته