پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آغاز به کار استیبل کوین دارای پشتوانه دلار استرالیا

شرکت TrustToken در راستای مآموریت خود برای اتصال بلاک چین‌ به دارایی‌های واقعی دنیا، استیبل کوین دارای پشتوانه دلار استرالیا ارائه کرده است.

TrustToken به تازگی یک استیبل کوین جدید ارائه کرده است و می‌گوید سه استیبل کوین دیگر نیز به زودی وارد بازار خواهد کرد.

این شرکت می‌گوید TrueAUD اکنون قابل استفاده است و یک دلار استرالیا پشتوانه هر توکن آن است. صرافی‌های رمزارز می‌توانند از امروز آن را ثبت کنند و کاربران هم می‌توانند بدون هیچ هزینه‌ای این کوین را از طریق اپلیکیشن موبایل شرکت خرید و فروش کنند.

TrueAUD از همان اصول و قوانینی پیروی می‌کند که کوین TrueUSD رعایت می‌کند. شرکت TrustToken تعهد داده که وجه پشتیبان کوین‌ها را در حساب شخص ثالثی قرار دهد و به شرکت حسابرسی Cohen & Co اجازه دهد که به صورت منظم به حساب‌های آن رسیدگی کنند.

این شرکت بسیار مشتاق است از مسئله‌های مربوط به شفافیتی که برای سایر استیبل کوین‌ها پیش آمده، دوری کند و ماه گذشته مشارکتی را با شرکت حسابداری Armanino آغاز کرد تا کاربران استیبل کوین‌هایش بتوانند در لحظه مبالغ پشتوانه توکن‌ها را مشاهده کنند.

Tether که یکی از رقبای TrustToken است، ماه گذشته اعتراف کرده بود که حجم پشتوانه توکن USDT این شرکت صد درصد نیست.

TrustToken در اوایل این ماه استیبل کوین دیگری با پشتوانه پوند انگلیس (TrueGBP) ارائه کرده بود و استیبل کوین دارای پشتوانه دلار آمریکا (TrueUSD) را نیز در مارس 2018 ایجاد کرده بود. این شرکت اعلام کرده که قصد دارد در آینده محصولات مشابهی با پشتوانه ین چین و دیگر واحدهای پولی فیات ارائه کند.

دو توکن دیگر با پشتوانه دلار کانادا (TrueCAD) و دلار هنگ کنگ (TrueHKD) در سه ماه دوم امسال وارد بازار خواهند شد و TrueEuro نیز در سه ماه سوم به آن‌ها خواهد پیوست.

شرکت TrustToken سرمایه خود را صندوق رمزارز A16z متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری اندریسون هورویتز دریافت کرده است و ماه ژوئن سال گذشته توانست 20 میلیون دلار جذب سرمایه داشته باشد. مأموریت این شرکت این است که به عنوان پلی بین بلاک‌ چین‌ها و 256 هزار میلیارد دلار دارایی‌های دنیای واقعی عمل کند.

منبع : coindesk

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

آشنایی با ارز دیجیتال ترو یو اس دی (TUSD)

ترو یو اس دی یک استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا است که با نرخ 1: 1 به دلار آمریکل متصل می شود. ترو...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته