جمعه 10 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و به طور خودکار برای هر کسی و هر چیز متصلی فعال می شود. توکن NOIA در 5 ژانویه 2020 راه اندازی شد، در حالی که سینتروپی نت در سال 2017 تاسیس شده بود.

این فناوری به خودی خود با اینترنت فعلی سازگار است و امکان استفاده کامل از منابع را فراهم می کند. هدف اصلی آن از بین بردن هرگونه محدودیت در عین حصول اطمینان از امنیت و بهینه سازی به عنوان نقطه شروع، با قابلیت مقیاس پذیری بیشتر برای فناوری های آینده است. ترافیک بر روی سینتروپی از طریق پروتکل مسیریابی خودگردانِ توزیع شده (DARP) هدایت می شود.
این یک سیستم بلاک چین است که ترافیک را از طریق توکن NOIA تسهیل می کند و به اپراتورهای نود در ازای کمک به شبکه پاداش می دهد. این توکن به عنوان یک سوخت که به اجرای اینترنت کمک می کند و سرویس ها و همچنین اپلیکیشن هایی که روی سینتروپی کار می کنند NOIA را مجبور به پرداخت کارمزد استفاده از شبکه می کنند.

چه کسانی بنیانگذار سنتروپی هستند؟

سینتروپی توسط ویلیام بی نورتون، جوناس سیماناویسیوس، دوماس پوویلاوسکاس، دومانتاس جاسکوناس، و جاستیناس والوتاویسیوس تأسیس شد.
ویلیام بی نورتون یکی از بنیانگذاران و رابط اصلی فنی است که مسئول فعالیت های ارتباطی برای تأمین امنیت شرکا، مشتریان و تأمین کنندگان آینده برای راهکار بخش نرم افزار NOIA معروف به اینترنت قابل برنامه ریزی است.

او همچنین بنیانگذار DrPeering است. قبلا نیز او به عنوان دانشمند ارشد در Console Connect Inc کار می کرد و مدیر ارشد استراتژی IIX بود. همچنین به عنوان یک کارشناس اینترنتی در هیئت مشاوره ETICS کمیسیون اروپا کار می کرد و بنیانگذار و رابط اصلی فنی در Equinix بود. وی همچنین به مدت 11 سال مدیر گروه مهندسی اینترنت در شبکه های مریت در دانشگاه میشیگان بود.
جوناس سیماناویسیوس بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری در سیتنروپی است و مدیر ارشد فناوری Clouder نیز می باشد. او یک مربی اصلی در Turning بود و همچنین یک توسعه دهنده اپلیکیشن در جی پی مورگان، یک توسعه دهنده و مشاور اپلیکیشن تلفن همراه در Techsnapp Ltd و یک توسعه دهنده و مشاور اپلیکیشن تلفن همراه در Approar نیز بوده است.
دوماس پوویلاوسکاس بنیانگذار و مدیر عامل شرکت سینتروپی و همچنین بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Tellq است. پیش از آن او یک تحلیلگر مالی در Value Square بود و همچنین یک تحلیلگر مالی در Orion Securities UAB FMI نیز بود.
دومانتاس جاسکوناس یکی از بنیانگذاران سینتروپی و همچنین یکی از بنیانگذاران Tellq است. پیش از آن، وی تحلیلگر شرکت SilverSea Asset Management و دستیار مالی شرکت Gaotime بود.
جاستیناس والوتاویسیوس یکی از بنیانگذاران سینتروپی و مدیر ارشد فناوری Tellq است. قبل از آن او به عنوان یک برنامه نویس در چندین شرکت کار می کرد.

چه چیزی ارز سینتروپی را منحصر به فرد می کند؟

نکته اصلی که سینتروپی را منحصر به فرد و خاص می کند این واقعیت است که هر چیزی که در اینترنت فعلی ساخته شده است می تواند بر روی سینتروپی نیز ساخته شود.
به همین ترتیب، ایجاد یک اکوسیستم متنوع از اپ ها را از طریق ادغام در همه سیستم های اصلی فناوری امکان پذیر می کند. دارایی دیجیتال بومی به این اکوسیستم اجازه می دهد تا اقتصاد غیرمتمرکز خود را ایجاد کند که توسط اعضای جامعه که زیرساخت نود را اداره می کنند پشتیبانی می شود. در نتیجه، توسعه دهندگان برای تحویل اپ ها و نرم افزارها بر روی شبکه سینتروپی تشویق می شوند.

چند سکه سنتروپی (NOIA) در گردش وجود دارد؟

NOIA یک توکن با استاندارد ERC-20 است. کاربران برای دسترسی به شبکه سینتروپی، دلار آمریکا یا NOIA پرداخت می کنند.

امنیت شبکه سینتروپی چگونه است؟

شبکه سینتروپی زیرساختی است که می تواند از طریق پروتکل مسیریابی غیرمتمرکز خودگردان (DARP) خود، مسیریابی هوشمند ترافیک اینترنت را فراهم کند. DARP از صدها نود با عملکرد بالا در هر شبکه ابری در مقیاس جهانی تشکیل شده است. اجرا کنندگان نود با توجه به میزان ترافیکی که می توانند در سراسر شبکه رله کنند، توکن NOIA را دریافت می کنند.

سینتروپی (NOIA) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

سنتروپی یا NOIA را می توان در چندین صرافی خریداری کرد، فروخت و معامله کرد، از جمله یونی سواپ و کو کوین.
توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

کد خبر: 1400030802MGMCMH

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال استاتوس (SNT)

آشنایی با ارز دیجیتال کازماس (ATOM)

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا اینو (AKITA)

آشنایی با ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)

آشنایی با ارز دیجیتال ای بی بی سی کوین (ABBC)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته