جمعه 31 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال استاتوس (SNT)

استاتوس به عنوان یک سیستم عامل تلفن همراه و دسکتاپ و یک مرورگر غیرمتمرکز دسته بندی می شود که دارای یک سیستم پیامرسان است. به همین ترتیب، استاتوس به شما امکان می دهد در هر زمان و مکان با یک شبکه ارتباط برقرار کنید. این پروژه در ابتدا در ژوئن سال 2017 راه اندازی شد.

استاتوس یک نود سبک اتریوم است و توانایی دسترسی به همه اپلیکیشن های غیرمتمرکز اتریوم از طریق برنامه ای که روی تلفن همراه یا تبلت شما نصب می شود را دارد. این بدان معنی است که کاربران می توانند پیام های رمزگذاری شده را ارسال کنند و همچنین به اپ های غیرمتمرکز از جمله یک کیف پول ارز دیجیتال دسترسی داشته باشند.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


چه کسانی بنیانگذار استاتوس هستند؟

شبکه استاتوس به طور کلی توسط کارل بنتس و جرد هوپ تاسیس شد. هر دو آنها قبلاً یک شرکت پخش نرم افزار داشتند.

آنها بیش از شش سال رابطه کاری قبلی در پروژه های مختلف داشتند و طی سه سال متعهد بودند که یک شبکه توزیع نرم افزار را اداره کنند. آنها از تمام سود های قبلی برای تأمین اعتبار پروژه های آینده استفاده کردند. در این مدت آنها در موقعیت منحصر به فردی بودند تا ببینند چگونه داده های شخصی موجود در اینترنت خریداری و فروخته می شوند.

چه چیزی استاتوس را منحصر به فرد می کند؟

استاتوس یا SNT ، یک پلتفرم پیامرسان منبع باز و همچنین یک رابط تلفن همراه است. این رابط به کاربران خود این امکان را می دهد تا با اپ های غیرمتمرکز فعال در بلاک چین اتریوم تعامل داشته باشند. کاربران به بیش از 2000 اپ غیرمتمرکز دسترسی پیدا می کنند، و می توانند پیام های رمزگذاری شده را به صورت همتا به همتا ارسال و دریافت کنند، پرداخت کنند، و همچنین از قراردادهای هوشمند استفاده کنند.

این شبکه خود از توکن های SNT استفاده می کند که واحد پول بومی در این سیستم عامل است. هدف استاتوس این است که پذیرش اپ های غیرمتمرکز اتریوم سریعتر و کارآمدتر باشد.

همچنین یک شبکه وجود دارد که کاربران در آن به منزله سهامداران هستند و اجازه می دهد رفتار شبکه و نرم افزار آن با علایق یک کاربر خاص همسو شود.

چند سکه استاتوس (SNT) در گردش وجود دارد؟

عرضه در گردش حال حاضر استاتوس 3،470،483،788 SNT است و حداکثر عرضه در دسترس نیست.

SNT یک توکن ERC-20 است که برای دسترسی و تأمین خدمات غیرمتمرکز در شبکه استاتوس استفاده می شود. این یک پروژه منبع باز است که هر کسی می تواند برای نیازهای خاص خود از آن استفاده کند و توسط Messari Disclosures Registry اعتبارسنجی می شود.

امنیت شبکه استاتوس چگونه است؟

وقتی صحبت از شبکه استاتوس می شود، هدف اصلی آن این است که یک ابزار ارتباطی واقعاً غیرمتمرکز باشد که با گذشت زمان بتواند همه اشخاص ثالث را حذف کرده و حملات بازیگران مخرب را به حداقل برساند.

پیام ها مسدود یا سانسور نمی شوند و کاربران در صورت انتخاب می توانند شبه ناشناس بمانند. شما می توانید ارزهای دیجیتال و توکن ها را در کیف پول استاتوس ارسال، ذخیره و دریافت کنید، زیرا کلیدهای خصوصی هرگز فاش نمی شوند.

شما از طریق وب 3 مرور می کنید، جایی که داده های کاربر نهایی و اطلاعات مرور شده توسط هیچ شخص ثالثی قابل دسترسی نیست.

هویت کاربر در استاتوس با یک جفت کلید رمزنگاری محلی نشان داده می شود، که با رمز عبور محافظت می شود.

استاتوس همچنین از پروتکل واکو برای ارتباطات همتا به همتا یا P2P استفاده می کند و واکو خود به شبکه ای از همتایان متکی است تا پیام ها را به یکدیگر منتقل کند.

استاتوس به صورت پیش فرض دارای رمزگذاری سر تا سری است که براساس مشخصات X3DH و Double Ratchet از Open Whisper Systems ساخته شده است. ارز دیجیتال در کیف پول غیر حضانتی نگهداری می شود، و یک عبارت امضا برای محافظت در برابر حملات فیشینگ وجود دارد.

از کجا می توانید استاتوس (SNT) بخرید؟

توکن شبکه استاتوس یک توکن کاربردی است که برای تامین کل شبکه مورد استفاده است. استفاده و ارتباط با آن رایگان است، با این وجود برای دسترسی به ویژگی های Status Mobile Ethereum Client به SNT نیاز دارید.

صرافی های برتر برای خرید، معامله و فروش استاتوس شامل، بیت ترکس، اکی اکس، زی جی داتکام، بای وان، آپ بیت، و بیت هامب هستند.

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می تواند خطرناک باشد، زیرا قیمت این سکه ها به طور شدیدی بی ثبات است.

کد خبر: 1400021801MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال فلو (FLOW)

آشنایی با ارز دیجیتال وان اینچ (1INCH)

آشنایی با ارز دیجیتال وییجر توکن (VGX)

آشنایی با ارز دیجیتال وزیر ایکس (WRX)

آشنایی با ارز دیجیتال دنت (DENT)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال زی کی سواپ (ZKS)

زی کی سواپ یک صرافی غیر متمرکز لایه 2 است که از مدل بازارگردان خودکار (AMM) و فناوری zk-Rollup استفاده می کند. این صرافی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینگل کولترال دای (SAI)

سینگل کولترال دای (SAI) یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هیچ متولی متمرکزی...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته