پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

آموزش رمزارز در دبیرستان های یک ایالت آمریکایی

دانش آموزان دبیرستان در جورجیا پس از تصویب برنامه جدید سواد مالی توسط مجلس نمایندگان جورجیا، در مورد رمزارز آموزش داده می شوند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، مجلس نمایندگان جورجیا لایحه ای را تصویب کرده است که طبق آن مقامات آموزش و پرورش ایالتی می خواهند یک برنامه تحصیلی مبتنی بر سواد مالی را برای دبیرستان ها را اجرا کنند، و رمزارز هم در فهرست این برنامه درسی قرار دارد.

این لایحه در تاریخ 8 مارس با رأی 169-2 به تصویب رسید. این لایحه توسط شش کاندیدای جمهوری خواه حمایت شده بود و برای بررسی بیشتر به سنا ارسال شد. این برنامه 16 موضوع سواد مالی را برای دانش آموزان در پایه دهم یا یازدهم آموزش می دهد.

در متن این لایحه آمده است:
«شورای آموزش ایالتی برنامه ای را برای تحصیل در زمینه سواد مالی شخصی تدارک می دهد تا توسط دانش آموزان در دوران دبیرستان طی شود.»


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


ارز دیجیتال همراه با موضوعات سنتی تر مانند ایجاد تعادل در دسته چک، سرمایه گذاری، مدیریت پول، وام و ارزیابی مالیات، جایگاه خود را در این لیست پیدا کرده است.

با این حال، با توجه به موقعیت رمزارز در شماره 16 از 16 موضوع، ممکن است جامع ترین موضوع برای مرور نباشد. اما حداقل این یک شروع است.

این لایحه در جورجیا اولین باری نیست که ارز دیجیتال را در برنامه درسی دبیرستان قرار می گیرد. در سال 2019، وزارت آموزش فرانسه یک حوزه بیت کوین و ارز دیجیتال را در برنامه درسی دبیرستان خود اجرا کرد.

این حوزه برای ارائه دانش پایه ای در زمینه ارز دیجیتال در رابطه با دنیای مالی سنتی طراحی شده است. این طرح دانش آموزان را به پاسخگویی به سوالاتی وادار می کند، مانند «آیا بیت کوین ارز آینده است؟»، «آیا بیت کوین می تواند جایگزین یورو شود؟» و «آیا شما به ارز خود اعتماد دارید؟»

این نشان می دهد که هرگز برای یادگیری رمزارز زود نیست. در روز جهانی زن، یک مربی سه ساله رمزارز در «کنفرانس آنلاین رمزارز و بلاک چین زنان آینده» گفتگو کرد. مربی جوان، لیلی نایت، پس از انتشار ویدیویی در مورد عرضه محدود بیت کوین و استفاده از یک آبنبات برای نشان دادن عدد و آمار تصویری، بسیار مورد توجه قرار گرفته بود.

کد خبر: 1399122206MGMMMF

مطالب مرتبط:

مقام سابق آمریکایی: رمزارزها استفاده دارند، اما طلا ندارد

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته