پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

افزایش محبوبیت رمزارز کلمبیایی با پذیرش فروشگاه‌های محلی

یک کارآفرین کلمبیایی برای راه اندازی ارز دیجیتال در بویاکا واقع در کشور کلمبیا با یک نوجوان ونزوئلایی متحد شده است. این منطقه در حال حاضر در صنعت رمزارز به عنوان خانه محبوب ترین رمزارز محلی در حال ظهور در کشور شناخته شده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، «کموشیکوین»، معروف به «بیت کوین بویاسنس»، توسط ژرمن ویاسوس، مهندس محیط زیست محلی و خوزه کارملو کامپوس، برنامه نویس ونزوئلایی ایجاد شد.

سازندگان این ارز دیجیتال می گویند کموشیکوین را می توان اولین «ارز دیجیتال محیطی» در سطح جهان دانست. این رمزارز در حال حاضر، با ارزش ترین ارز دیجیتال کلمبیایی در بازار است.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


در حقیقت، ویاسوس در مصاحبه ای با برنامه تلویزیونی محلی تستیگو دیرکتو اشاره كرد كه این پروژه در ابتدا برای فروش سهام شركت «تیرا ویوا» ایجاد شده است. این شرکت یک کارآفرینی مستقر در بویاکا است که مواد زاید جامد را از طریق حشرات به کمپوست آلی تبدیل می کند.

ویاسوس درباره نام این رمز ارز کلمبیایی اظهار داشت که از کلمه ژاپنی کابوتوموشی الهام گرفته شده است که به معنای سوسک کرگدنی ژاپنی است.

کامپوس، که توسط ویاسوس به عنوان مغز متفکر جنبه های فنی کموشیکوین در نظر گرفته می شود، می گوید که آنها برای انجام نوآوری در ارز دیجیتال متوقف نمی شوند. منظور وی، ایجاد منابع آموزشی، راه اندازی برنامه های کیف پول و سایر کارها است.

طراحان اصلی این رمزارز کلمبیایی ادعا می کنند که بیش از 5،000 نفر در ایالات متحده، برزیل، کلمبیا و روسیه در حال حاضر دارای کموشیکوین هستند. علاوه بر این، فروشگاه ها و رستوران های محلی در بویاکا پرداخت هایی را با این ارز دیجیتال پذیرفته اند.

در این مصاحبه تلویزیونی، فیلم هایی از برخی فروشگاه ها با کد QR وجود دارد که کموشیکوین را به عنوان وسیله ای برای پرداخت می پذیرند.

کموشیکوین از زمان عرضه غیرقابل توقف بوده است

در مورد قیمت کموشیکوین، در زمان انتشار این مطلب هر توکن 2.54 دلار ارزش داشت. وقتی سکه توسط ویاسوس و کامپوس در سال 2019 ایجاد شد، معاملات آن با 0.1 دلار شروع شد.

قیمت این توکن کلمبیایی در حال افزایش است و در سال 2020 به 1.5 دلار رسیده است. در ابتدای سال 2021، کموشیکوین از بالاترین قیمت تاریخی خود گذشت و با 3.9 دلار مبادله شد.

به گفته سازندگان، یک خریدار کموشیکوین همچنین مالک موقت تیرا ویوا محسوب می شود. هر شخص مجاز است حداکثر 3.5 میلیون کموشیکوین خریداری کند.

کد خبر: 1399122207MGMMMF

مطالب مرتبط:

آزمایش خدمات ارز دیجیتال توسط قدیمی ترین بانک تجاری کلمبیا

تأیید 9 پلتفرم رمزارز، توسط ناظر مالی کلمبیا برای همکاری با بانک‌ها

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته