پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آموزش سرویس امن اسکرو | آشنایی با محیط کاربری

آموزش سرویس امن اسکرو در این مقاله با شرح تصویر تمامی موارد توضیح داده شده است. اگر بخواهیم در جمله ای ساده و مفهومی سرویس امن اسکرو را تعریف کنیم اینگونه این سیستم را به فرد مقابل توضیح می دهیم: سرویس امن اسکرو قراردادی 3 نفره است که به غیر از خریدار و فروشنده نفر سوم وکیل، قرارداد را از طرف کونوس پلتفرم نظارت می کند.

شما هرچیزی را می توانید در سرویس امن اسکرو معامله کنید اما قبل از معامله و تنظیم قرارداد مواظب متن قرارداد باشید زیرا اجناس غیرقانونی و مواردی که قانون با آن ها مشکل دارد توسط ناظر قرارداد تایید نخواهد شد. در آموزش سرویس امن اسکرو سعی داریم به شما عزیزان نحوه ساختن یک قرارداد را توضیح دهیم. لازم به ذکر است که این فرایند بسیار پیچیده است و ممکن است راه های بسیار زیادی تا تکمیل کردن قرارداد و قبول شدن و پرداخت یکی از طرفین باشد اما در نظر داشته باشید که به راحتی می توانید هر مرحله را طی کنید و نگران سختی کار با سیستم نباشید.

توسعه دهندگان حرفه ای و قوی که در حال حاضر بر روی سرویس های کونوس پلتفرم، فعالیت دارند سعی کرده اند که سیستمی ساده و قابل فهم برای مخاطب در عین امنیت بالا و سرعت فوق العاده طراحی نمایند. در آموزش سرویس امن اسکرو به شما گفته خواهد شد که چگونه اجناس و یا کالای خود را برای فروش در کونوس اسکرو معامله کنید.

 

برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید ملک خود را بفروشید و یا کالایی را با کسی معامله کنید اما نمی توانید به صورت حضوری در دفترخانه های دولتی برای امضا قرارداد حاضر باشید و یا فردی را به عنوان واسطه ندارید تا بتوانید به او اعتماد کنید، سرویس امن اسکرو در این لحظه به کمک شما خواهد رسید و قادر خواهید بود به راحتی و در کمترین ریسک با سرعت بالا قرارداد هوشمند را تکمیل نمایید. این آموزش سرویس امن اسکرو به نحوه ای است که خریدار و فروشنده یکدیگر را می شناسند و می خواهند از راه دور کالایی را با استفاده از سرویس قرارداد هوشمند بدون نگرانی معامله کنند.

در سرویس صرافی غیر متمرکز کونوس دکس نیز از این سرویس استفاده خواهد شد و شما می توانید بدون نگرانی به خرید و فروش سکه های رایج با پول فیات و یا تبادل سکه بپردازید. در سایت اصلی کونوس می توانید نحوه خرید و فروش رمزارزها در کونوس دکس را مطالعه نمایید.

ساخت اکانت در سرویس اسکرو

در این آموزش سرویس امن اسکرو در نظر میگیریم که شما در سرویس اس اس او کونوس ثبت نام کرده اید و احراز هویت لازم را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. از این مقاله می توانید نحوه احراز هویت را مطالعه کنید و برای ساخت اکانت اسکرو اقدام فرمایید. لازم به ذکر است که احراز هویت در سیستم کونوس در حال حاضر برای شما هدیه سکه رایگان به همراه خواهد داشت و شما شانس شرکت در لاتاری های بزرگ کونوس پلتفرم را در دست دارید.

صفحه ورود کونوس کام

ورود به سرویس اسکرو

برای وارد شدن به سیستم اسکرو باید احراز هویت باشید و با کلیک کردن بر روی دکمه LOGIN  و وارد شدن با اکانت احراز هویت شده خود در سیستم اس اس او به اسکرو بروید.

صفحه ورود به اسکرو

صفحه اصلی و توضیح درباره دکمه ها

Dashboard

 در این قسمت می توانید با کلیک بر روی دکمه چپ تاریخ و تراکنش های قرارداد های خود را مشاهده کنید و یا پروفایل خود را با کلیک بر روی دکمه سمت راست مشاهده و در صورت نیاز آن را ادیت کنید.

داشبورد صفحه اصلی

My contracts

 در این قسمت شما می توانید تاریخچه قرارداد های خود را مشاهده نمایید و با کلیک کردن بروی هر قرارداد و یا معامله جزییات و اطلاعات کلی آن قرارداد را مشاهده کنید، دکمه ای برای ساخت قرارداد جدید در بالا وجود دارد که می توانید با کلیک کردن بر روی آن قراردادی جدید بسازید.

معامله ها در اسکرو

Agents

در صفحه ای که مشاهده می کنید می توانید ناظر های قرارداد که از طرف کونوس پلتفرم تایید شده اند را بررسی نمایید و با کلیک کردن بر روی هر ناظر، اطلاعات تکمیلی آن را ببینید تا بتوانید بهترین ناظر برای قرارداد خود را انتخاب کنید، لازم به ذکر است که تمامی ناظر هایی که از طرف کونوس پلتفرم انتخاب شده اند صلاحیت علمی و بررسی قرارداد هایی سنگین را دارند و می توانند وکالت هر قراردادی را نیز بررسی کنند. این موضوع به شما اطمینان خواهد داد که هر معامله ای که در دست دارید را می توانید بدون نگرانی در اسکرو تشکیل داده و با موفقیت به نتیجه برسید.

ناظر پلتفرم اسکرو

Create new contract

برای ساخت قرارداد هوشمند جدید باید به این قسمت مراجعه کنید تا بتوانید مرحله به مرحله قرارداد خود را تکمیل کنید.

در ابتدا باید مشخص کنید که با چه رمزارزی می خواهید این قرارداد پرداخت و یا فروخته شود، آن را انتخاب می کنید. در ادامه باید مشخص کنید که شما فروشنده هستید و یا خریدار، اگر خریدار هستید ایمیل فروشنده را باید وارد کنید تا برای وی ایمیلی حاوی اطلاعات قرارداد و همینطور دعوتنامه ای برای ثبت نام در صورت لزوم ارسال شود. هر قرارداد در اسکرو باید ناظری داشته باشد، پس ناظر خود را با دقت انتخاب کنید و وارد مرحله بعدی شوید.

ساخت معامله در اسکرو

( اگر ایمیلی که وارد کرده اید در سیستم کونوس پلتفرم اکانت نداشته باشد، باید برای وی دعوتنامه جهت احراز هویت و ثبت نام در سیستم پلتفرم کونوس ارسال نمایید و اگر در سیستم، ایمیل وی احراز شده بود به مرحله بعدی خواهید رفت)

در قسمت review participants  اطلاعات فرد مقابل خود به عنوان خریدار و یا فروشنده به شما نشان داده خواهد شد که می توانید آن را مشاهده نمایید و برای سنجش هویت فردی وی را محک بزنید. پس از مشاهده اطلاعات به طور دقیق، می توانید به مرحله بعدی بروید.

ساخت معامله در سرویس اسکرو

برای اینکه بتوانید جزییات متن قرارداد و همینطور اطلاعات دقیق آن را به نفر مقابل به عنوان خریدار و یا فروشنده بدهید باید قسمت terms را تکمیل نمایید تا وی بتواند با خواندن بند هایی که شما نوشته اید قرارداد شما را تایید کند. پس اطلاعات و بندهای دقیق قرارداد خود را در این قسمت وارد نمایید و با انتخاب عنوان برای قرارداد خود، تمامی موارد اعم از جزییات و کلیات را به صورت کامل در این قسمت جهت تایید قرارداد از طرف مقابل بنویسید.

نکته مهم: حتما تمامی بند های قرارداد خود را با جزییات وارد کنید و تمامی مباحث قرارداد را با دقت بررسی کنید که موردی را فراموش نکنید، برای اینکه بتوانید قراردادی با جزییات دقیق داشته باشید که از نظر قانونی و دادگاهی کامل باشد از فردی متخصص برای نوشتن قرارداد کمک بگیرید.

ساخت اکانت با قوانین مشخص

بعد از اینکه قرارداد را تنظیم کردید و متن آن را برای امضا طرف خود در قسمت terms  وارد نمودید نوبت آن است که در قسمت milestones  پیش پرداخت هایی که در متن قرارداد به آن اشاره نموده اید را وارد نمایید. اگر در متن قرارداد ذکر کرده باشید که در تاریخ مشخص باید مقدار مشخص پول پرداخت شود در قسمت پیش پرداخت نیز باید مقدار و تاریخ آن را مشخص کنید، شما می توانید تعداد بی نهایت پیش پرداخت برای قرارداد خود انتخاب کنید ولی توجه داشته باشید که اگر یک پیش پرداخت گذاشتید باید کل مبلغ قرارداد باشد و یا مجموع چند پیش پرداخت مساوی با کل مبلغ قرارداد باشد.

عنوان پیش پرداخت، تاریخ و مقدار پرداختی را مشخص کنید، اگر لازم دارید تا پرداختی دیگر بسازید بر روی دکمه مثبت کلیک کنید و باز اطلاعات دقیق را وارد کنید و در غیر این صورت به مرحله بعدی بروید.

( در تصویر کل مبلغ قرارداد در یک پیش پرداخت انتخاب شده است که  مساوی با مبلغ کل قرارداد است و زمان پرداخت قرارداد هوشمند نیز مشخص شده است)

ساخت قرارداد پیشپرداخت اسکرو

در این آموزش سرویس امن اسکرو سعی شده است که تمامی مباحث به صورت مفهومی و با ذکر مثال توضیح داده شود تا شما بتوانید به راحتی قرارداد هوشمند خود را بسازید و از معامله با سرویس اسکرو لذت ببرید.

بعد از اینکه پیش پرداخت های مورد نظر خود را مشخص کردید می توانید به مرحله final check  برای بررسی نهایی قرارداد تنظیمی خود بروید. تمامی اطلاعات قرارداد هوشمندی که ساخته اید در این صفحه به شما نشان داده خواهد شد تا بتوانید آن را مرور کرده و در نهایت قرارداد خود را بسازید. لطفا دقت داشته باشید که تمامی اطلاعات قرارداد را چک کنید و مطمعن باشید که همه موارد را درست انتخاب و یا وارد کرده اید. در نهایت می توانید بعد از چک کردن دوباره همه چیز قرارداد خود را بسازید.

چک کردن نهایی قرارداد هوشمند اسکرو

شما موفق شدید که قرارداد هوشمند خود را بسازید. با کلیک بر روی قراردادی که ساخته اید می توانید آن را پرینت کنید و بعد از امضا آن را برای فرد مقابل بفرستید. بعد از اینکه قرارداد را امضا کردید و عکس آن را برای طرف مقابل ارسال نمودید، حال نوبت طرف مقابل قرارداد است که ان را امضا کرده و باز برای شما بازارسال کنید، حال نوبت ناظر قرار داد است که باید قرارداد شما را امضا کند تا پروسه پرداخت مبالغی که در پیش پرداخت انتخاب کرده اید شروع شود. تاریخ های پرداخت نیز طبق بند های قرارداد نیز مشخص است.

امضا قرارداد در سرویس اسکرو

مراحل قرارداد و تکمیل هر محله برای شما ایمیل خواهد شد و شما قادر هستید که هر محله را بررسی و سپس به مرحله بعدی بروید، شما می توانید به سادگی هر معامله ای که دارید را با سرویس امن اسکرو به ثمر برسانید و نگران امنیت مال و یا پول خود نباشید.

نکته مهم: در طی قرارداد هوشمند لازم است که با طرف مقابل خود صحبت کنید، لازم است بدانید فقط قسمت چت سیستم اسکرو در صورت لزوم مورد داوری قرار خواهد گرفت. پس هر مکالمه ای که با طرف مقابل قرارداد خود دارید را در این سیستم چت ثبت کنید که بتوانید در صورت لزوم جهت اثبات حرف خود و مدرکی معتبر از آن استفاده کنید، در غیر این صورت صحبت هایی که خارج از این سیستم چت باشد هیچ سندی قابل اثبات نیست.

Personal wallets

در این صفحه باید آدرس کیف پول مربوط به هر کدام از سکه ها را وارد نمایید تا بتوانید برای برداشت وجه قرارداد از آن استفاده کنید. با دقت آدرس ولت سکه مربوطه را با کلیک کردن بر روی دکمه add receving address  را بسازید.

آدرس کیف پول شخصی

 Transaction history

تاریخچه پرداخت و یا برداشت خود را در سرویس امن اسکرو می توانید در این قسمت مشاهده نمایید و با کلیک کردن بر روی عکس چشم، جزییات آن را بررسی کنید.

تاریخچه پرداخت اسکرو

My profile

اطلاعات کلی شما و امتیاز هایی که از قرارداد ها کسب کرده اید را می توانید در این قسمت مشاهده کنید و برای عکس پروفایل و یا انتخاب تایم زون تغییرات لازم را اعمال و اکانت خود را بروزرسانی نمایید.

پروفایل من

در انتها می توانید با کیلک کردن بر روی دکمه log out  از اکانت خود خارج شوید.

نکته مهم: برای برداشت وجه از حساب امن اسکرو باید کد های نمونیک خود را در دسترس داشته باشید، از همین رو سعی کنید که در ابتدای ساخت اکانت که این کد برای شما ارسال خواهد شد، آن را ذخیره کنید زیرا در صورتی که آن را گم کردید به هیچ صورتی قابل برگشت و بازسازی نیست و فقط شما به این کد دسترسی دارید.

در سیستم اسکرو تا زمانی که معامله به درستی و صحت کامل از طرفین انجام نگیرید وجه قرارداد در سیستم اسکرو می ماند و هیچکس به آن دسترسی ندارد. در صورتی که مشکلی در قرارداد پیش آمد ناظر قرارداد با یک نفر از طرف معامله وارد بحث خواهد شد و ناظر قرارداد با وکالت طرفین و مدارک موجود برای فسخ قرارداد و یا ادامه آن تصمیم گیری خواهد کرد. دقیقا در سیستم های مالی بانکی رایج دنیا و همینطور دفتر خانه های وکالت نیز روش و رویه به همین صورت است و مطمعن ترین راه نیز برای قرارداد های هوشمند، سرویس امن اسکرو می باشد.

توجه داشته باشید که ناظر قرارداد مدارک موجود اعم از چت هایی که در سیستم اسکرو بین طرفین انجام شده و همینطور بند های قرارداد نوشته شده و امضا شده را ملاک داوری قرار می دهد. ناظر قرارداد به تمامی بند های قانونی کشور های دنیا واقف است و در صورت بروز هر مشکل می تواند با توجه به قانون و اساسنامه هر کشور تصمیم گیری کند.

امیدواریم که آموزش سرویس امن اسکرو برای شما عزیزان مفید بوده باشد و شما بتوانید از این مقاله برای ساخت قرارداد های هوشمند مورد نظر اقدام کنید. این سیستم را می توان آینده تراکنش های مالی و رمزارزی دانست و سبک جدیدی برای قرارداد هایی که با امنیت بالا معامله طرفین را تضمین خواهد کرد، نام برد. در این مقاله برای آشنایی بیشتر محیط این سرویس و نحوه آموزش سرویس امن اسکرو با تشریح عکس، سعی شده به صورت مفهومی مطالب را بازگو کنیم. برای آشنایی بیشتر اینکه سرویس امن اسکرو به چه صورت کار می کند و جزییات بیشتر درباره فواید این نوع از قرارداد هوشمند می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

در انتها برای شما عزیزان آموزش سرویس امن اسکرو را در بستر فیلم آماده کرده ایم که امیدواریم از آن نیز بهره ببرید.(به زودی بارگزاری خواهد شد)

منبع: counos.io 

بیشتر بخوانید

سرویس کونوس اسکرو چیست ؟

سرویس کونوس اسکرو یک سیستم مالی رمزارزی است که در آن یک طرف سوم مورد اعتماد پرداخت ها و تراکنش ها بین دو طرف...

قابلیت های محدود قراردادهای هوشمند بدون پشتیبانی حسگرهای اینترنت اشیا

پایگاه های پژوهشی و مقالات تحقیقاتی نشان می دهند که قراردادهای هوشمند بدون پشتیبانی حسگرهای اینترنت اشیا قابلیت های محدودی دارند. متخصصان بلاک چین و نوابغ صنعت شبکه های غیر متمرکز در دانشگاه نیویورک اخیراً طی مقاله ای اثبات کرده اند که قراردادهای هوشمند تنها به پشتوانه حسگرهای اینترنت اشیا می توانند در صنایع مختلف به صورت گسترده نهادینه سازی شوند.

آلت کوین ها؛ مقدمه ای کوتاه درباره رمزارزهای جایگزین

اما سوال های اساسی این است که اصولاً آلت کوین ها چه چیزی هستند و چرا وجود دارند. آلت کوین های زیادی در عرصه رمزارزها وجود دارند و پیوسته نیز به تعداد آنها افزوده می شود. در این مقاله به بررسی آلت‌کوین ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

4 COMMENTS

  1. ایا در مورد coin escrowچیزی میدانی؟؟من یک معامله انجام دادم و پول من در این سایت مسدود هست بخاطر عدم پرداخت5٪ب عنوان هزینه بروکری،آیا شما این سایت را اطلاعی ازش دارید،لطفا اگر اطلاعاتی دارید راهنمایی کنید

    • شما می توانید به تلگرام سکه نیوز پیام دهید تا راهنمایی بیشتر در این باره را به شما بدهند.
      @sekeh_news

  2. خواهش میکنم یک شماره تماس برای من بگذارید،من یک تجارت انجام داده ام ب مبلغ ۵۰۰هزار دلار،اگر بتوانید من را کمک کنید هزینه شما را پرداخت خواهم کرد

    • به پیام قبلی شما پاسخ داده شد
      لطفا به اکانت سکه نیوز در تلگرام پیام دهید تا شما را راهنمایی کنند
      امیدواریم که مشکل شما حل بشه

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

یکی از شبکه های غیر متمرکز موفق در زمینه سپرده گذاری رمزارز - استکینگ رمزارز پلتفرم جامع کونوس است. شرکت کونوس به عنوان یک نهاد خدمات مالی رمزارز در سال 2017 در کشور سوئیس تاسیس شد. شرکت کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و همچنین استفاده از افراد متخصص در زمینه حقوق جزای بین الملل توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ممتازی در بین بهترین پلتفرم های بلاک چین جهان به خود اختصاص دهد.

مطالب داغ هفته