چهارشنبه 29 فروردین 1403

ارزش بازار رمزارز ها بیش از شرکت های بزرگ و کشور ها

با افزایش چشمگیر قیمت اخیر، عرضه خالص رمزارز دوم، اکنون ارزش بیشتری نسبت به برخی شرکت های برتر دارد. در مورد تولید ناخالص داخلی کشورها چطور؟

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، در تاریخ 10 آوریل 2021، در ساعات اولیه صبح، ارز دیجیتال دوم، اتریوم (ETH) با ثبت قیمت 2200 دلار در صرافی های بزرگ، شاهد ثبت رکورد جدید بود. این باعث شد ارزش بازار اتر از شرکت های پیشرو جهان بالاتر رود.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


کوکا کولا، نتفلیکس، و ادوبی توسط اتر در غبار رها می شوند

بر اساس سرویس های تحلیلی که ارزش بازار شرکت های جهانی، کالاها، ارز های دیجیتال، و صندوق های قابل مبادله را ردیابی می کنند، اتریوم به جمع 40 دارایی برتر بر اساس ارزش بازار پیوست.

تحلیل

در سطح قیمت بیش از 2،147 دلار، ارزش بازار اتر (ارزش خالص کل عرضه استخراج شده تا به امروز) حدود 247 میلیارد دلار تخمین زده شده است.

در همین حال، ارزش بازار نتفلیکس، پلتفرم تولید محتوا و سرویس پخش، حدود 245 میلیارد دلار است. ارزش بازار غول نرم افزار، ادوبی، 240 میلیون دلار است، در حالی که شرکت نوشیدنی چند ملیتی کوکاکولا 229 میلیارد دلار ارزش بازار دارد.

با ارزش ترین شرکت جهان اپل با 2.23 تریلیون دلار سرمایه بازار و پس از آن مایکروسافت با 1.93 تریلیون دلار است.

در مقایسه با تولید ناخالص داخلی کشورهای بزرگ چطور؟

ارزش بازار بیت کوین بیش از 1.13 تریلیون دلار است که 27 درصد بیشتر از فیس بوک است. همانطور که اخیراً توسط یو تودی پوشش داده شده است، ارزش بازار این رمزارز برجسته اخیراً فراتر از تولید ناخالص داخلی مکزیک در سال 2020 رفت.

ارزش بازار خالص اتریوم نیز بالاتر از تولید ناخالص داخلی برخی از کشورهای مهم است. در واقع بر اساس پایگاه داده چشم انداز اقتصادی جهان صندوق بین المللی پول، برآورد تولید ناخالص داخلی پرتغال برای سال 2021 برابر با 257 میلیارد دلار است.

در عین حال، ارزش بازار اتریوم بالاتر از تولید ناخالص داخلی پرو (225 میلیارد دلار) است و دو برابر ارزش تولید ناخالص داخلی اسلواکی (117 میلیارد دلار) است.

کد خبر: 1400012405MGMMMF

مطالب مرتبط:

رمزارز یا کریپتوکارنسی چیست؟

رمزارز و بلاک چین به کمک اشتغال زایی می آیند

استیکینگ رمزارز | تمام آنچه که باید درمورد سپرده گذاری رمزارز بدانید!

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته