سه‌شنبه 29 اسفند 1402

قوانین مربوط به رمزارزها در تابستان ۱۴۰۰ وضع خواهند شد

به گزارش سکه نیوز، تکلیف قوانین حاکم بر فعالیت رمزارزها و همچنین استخراج آن ها در ایران تابستان امسال مشخص خواهد شد. محمدرضا پور ابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این باره ابراز امیدواری کرد و اعلام کرد با انجام مراودات و جمع آوری اطلاعات در این خصوص، قوانین حاکم بر رمزارزها تا اواسط تابستان چه در حوزه استخراج و چه در حوزه مبادلات تعیین تکلیف خواهند شد.
به گفته محمدرضا پور ابراهیمی، در جلسه مشترکی که بین مجلس و بانک مرکزی برگزار شده است، مقرر شده است بانک مرکزی فرمول نحوه مدیریت در مبادلات را مشخص کند. یعنی سایت‌هایی که با نام صرافی رمزارز فعالیت می‌کنند حتما باید مجوزهای لازم را اخذ کنند.
علاوه بر این به گزارش ارز دیجیتال و به نقل از سکه نیوز،  دیروز، ۸ خرداد ۱۴۰۰، حسین قربانزاده مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی نیز از تعیین تکلیف قانون رمزارزها تا دو هفته آینده در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داده است. قربانزاده بیان کرده است که نمایندگان مجلس نیز به زودی در این خصوص بیشتر صحبت خواهند کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ خواهند داد.

کد خبر: 1400030901TSMMMH

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

دستور معاون قضایی دادستان به برخورد با مراکز غیر مجاز استخراج رمزارز

طبق این گزارش، رضا خشنودی، معاون قضايی دادستان كل كشور در حقوق عامه، پس از خاموشی ها اخیر و مشکلات قطعی برق، طی یک نامه خطاب به دادستان‌های عمومی سراسر كشور، خواهان برخورد قاطع با مراكز غيرمجاز استخراج رمزارز و همكاری با وزارت نيرو در جهت کنترل مصرف برق و جلوگیری از قطعی برق شد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته