جمعه 10 فروردین 1403

ورود ارزهای دیجیتال به گردهمایی اقتصاد جهانی

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، گردهمایی اقتصاد جهانی یعنی اجلاس «داوس» شامل دو جلسه مجزا برای بررسی ارز های دیجیتال خواهد بود. این نشان می دهد که اهمیت دارایی های دیجیتال به ذهن جریانات اصلی نفوذ کرده است.

این جلسات به عنوان «بازآرایی ارزهای دیجیتال» نام گذاری شده اند و در روز های دوشنبه و پنجشنبه برگزار خواهند شد. جلسه اول پنج سخنران عمومی خواهد داشت، از جمله اندرو بیلی رییس «بانک مرکزی انگلستان» و حکمت ارشک مدیر عامل «وسترن یونیون».

جلسه پنجشنبه چهار سخنران خواهد داشت، شامل تارمن شانموگاراتنام یکی از وزرای دولت سنگاپور، و ژو مین رییس انجمن ملی تحقیقات مالی در پکن.

اجلاس داوس یک رویداد پنج روزه با حضور چهره ای برجسته دولتی و مالی است. جلسات مربوط به ارز دیجیتال تحت تاثیر موضوع «اقتصاد آزاد» برگزار خواهند شد. موضوعات دیگر این اجلاس شامل «فناوری برای سودرسانی»، «چگونگی نجات سیاره» و «بازرگانی سالم» هستند.

گردهمایی اقتصاد جهانی در حال اختصاص منابع بیشتری برای درک فناوری بلاک چین و ارز دیجیتال است. این سازمان مستقر در ژنو کار گروه ارز دیجیتال تشکیل داده است، که در ماه گذشته مقاله آغازین خود را با تمرکز روی استفاده های مختلف دارایی های دیجیتال به عنوان «آن سوی قیمت و معاملات» منتشر کرد.

این تحقیق از فناوری بلاک چین به عنوان محرک کلیدی سرمایه گذاری دیجیتال پایدار یاد کرد. همچنین این فناوری ها می توانند ارزش های مخفی سیستم های دیجیتال سنتی را کشف کنند.

ارز های دیجیتال بانک مرکزی، یکی دیگر از حوزه های مورد تحقیق این اجلاس در 18 ماه گذشته بوده است. در ژانویه 2020، این سازمان اعلام کرد که چهارچوبی برای کمک به بانک ها جهت ارتقا، طراحی و گسترش ارز های دیجیتال بانک مرکزی ارائه کرده است. این چهارچوب با کمک بیش از چهل بانک مرکزی، موسسه مالی و محققان دانشگاهی توسعه یافت.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته