چهارشنبه 29 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین استاندارد هش ریت توکن (BTCST)

بیت کوین استاندارد هش ریت توکن (BTCST) در 13 دسامبر سال 2020 بر روی بایننس اسمارت چین (BSC) راه اندازی شد. این توکن مبتنی بر هش ریت (نرخ هش) بیت کوین می باشد، و هر توکن نشان دهنده 0.1 تراهش در ثانیه قدرت استخراج بیت کوین با راندمان 60 وات / تراهش است. به همین ترتیب، ماینرها در ازای توکن های تازه ضرب شده BTCST ، قدرت رایانشی خود را به پلتفرم ارائه می دهند. در این مطلب بر اساس اطلاعات وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این سکه می پردازیم.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


هدف BTCST این است که نقدینگی را به بازار استخراج بیت کوین منتقل کند. این به کاربران امکان می دهد با کمترین هزینه در معرض پاداش استخراج و قدرت هش در هر اندازه ای قرار بگیرند. هدف نهایی این اپلیکیشن افزایش نقدینگی و کارایی بازارهای انرژی استخراج است.

چه کسانی بنیانگذار BTCST هستند؟

گروه استاندارد هش ریت، که در پشت توکن BTCST است، توسط استخراج کنندگان بیت کوین در مقیاس صنعتی پشتیبانی می شود، که تا فوریه 2021 مجموعاً 12 درصد از هش ریت جهانی بیت کوین را نشان می دهد.

چه چیزی BTCST را منحصر به فرد می کند؟

BTCST یک توکن است که توسط قدرت واقعی استخراج بیت کوین ضمانت می شود. با سهم گذاری BTCST ، دارندگان می توانند روزانه سهم بیت کوین را دریافت کنند که با توان استخراج سهم گذاری شده مطابقت دارد. به همین ترتیب، BTCST به کاربران اجازه می دهد تا بیت کوین را از داخل اکوسیستم امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) استخراج کنند.

توکن های BTCST تنها زمانی عرضه می شوند که استخراج کنندگان واجد شرایط، تصمیم به استاندارد سازی و توکنیزه کردن هش ریت بیت کوین بگیرند. به همین دلیل این پروژه هیچ رویداد فروش خصوصی یا عمومی نداشته است.

عرضه کل با جمع کل توکن های BTCST سهم گذاری شده در اپلیکیشن تعیین می شود.

BTCST بر اساس استاندارد BEP-20 ساخته شده است. به منظور محاسبه پاداشهای کاربر، از موجودی کاربر و موجودی کلی استخر هر ساعت عکس گرفته می شود. درصد سوددهی سالانه هر استخر (APY) و مانده کل در زمان واقعی به روز می شود و توکن ها را می توان همزمان در یک استخر سهم گذاری کرد. کاربران مجاز هستند در هر زمان وجوه خود را برداشت کرده و در سایر استخرهای موجود مشارکت کنند.

BTCST یک پلتفرم استخراج ابری است که در بایننس اسمارت چین مستقر شده است. و پرداخت های روزانه را ارائه می دهد که توسط یک اپلیکیشن غیرمتمرکز (DApp) انجام می شود.

چه تعداد سکه BTCST در بازار وجود دارد؟

BTCST در تاریخ 13 دسامبر سال 2020 با عرضه اولیه 1.000.000 توکن راه اندازی شد.

تا ماه مارس 2021 ، عرضه آن 589388 BTCST و حداکثر عرضه 1,500,000 سکه بوده است.

امنیت شبکه BTCSTچگونه است؟

استخر بایننس (Binance Pool) به عنوان بررسی کننده BTCST عمل می کند و مشروعیت و شفافیت را تضمین می کند. BTCST یک پروتکل دارایی است که دارایی های هش ریت بیت کوین را به دیفای می آورد و به عنوان پایه ای برای سایر پروتکل های معاملاتی، وام دهی و وام گیری دیفای عمل می کند.

BTCST در قالب یک سازمان غیرمتمرکز خودگردان (دائو) اداره می شود. دارندگان توکن، استخراج کنندگان و جامعه گسترده ای به طور جمعی در مورد مسائل مرتبط با پروژه تصمیم می گیرند. همه پیشنهادها، آرا و نتایج به صورت بر روی زنجیره ای ثبت و افشا می شود.

BTCST را از کجا می توانید خریداری کنید؟

BTCST در این صرافی ها قابل معامله است: صرافی بایننس، وی سی سی اکسچنج، دابلیو بی اف اکسچنج، و پنکیک سواپ.

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می تواند خطرناک باشد، زیرا قیمت این سکه ها به طور شدیدی بی ثبات است.

کد خبر: 1400021519MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال فلو (FLOW)

آشنایی با ارز دیجیتال وان اینچ (1INCH)

آشنایی با ارز دیجیتال وییجر توکن (VGX)

آشنایی با ارز دیجیتال وزیر ایکس (WRX)

آشنایی با ارز دیجیتال دنت (DENT)

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته