جمعه 10 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال وزیر ایکس (WRX)

وزیر ایکس که در سال 2018 راه اندازی شد، ادعا می کند که با بیش از 400000 کاربر، با میانگین امتیاز اپلیکیشن 4.6 ، بزرگترین صرافی در حال رشد رمزارز در هند است. وزیر ایکس بخشی از اکوسیستم بایننس است. وزیر ایکس و بایننس صندوق 50 میلیون دلاری «بلاک چین برای هندوستان» را راه اندازی کرده اند.

این صرافی برای مخاطبان جهانی در دسترس است و ویژگی های اصلی آن عبارتند از:

• گزینه های واریز و برداشت فوری ارز فیات (روپیه هند)
• «صندوق توکن هوشمند» برای کمک به سرمایه گذاران رمزارز در یافتن معامله گران خبره، و اجازه به آنها برای مدیریت پورتفوی ارز دیجیتال خود
• اولین موتور P2P تطبیق خودکار جهان با نقدینگی بالا
• بیش از 80 توکن
• ورود به سیستم از طریق گزینه بایننس

WRX چیست ؟

WRX توکن کاربردی وزیر ایکس است. توکن WRX مبتنی بر بلاک چین بایننس است. کل عرضه آن 1 میلیارد است. در حال حاضر حدود 300 میلیون سکه در گردش هستند. از کل عرضه، 10 درصد به فروش عرضه اولیه صرافی، 5 درصد به فروش خصوصی، 30 درصد به بنیاد، 20 درصد به محصول و بازاریابی، 20 درصد به مشارکت و اکوسیستم، 11.10 درصد به ایردراپ، و 3.9 درصد به استخراج توکن تعلق گرفت.

به دارندگان توکن امتیازات مختلفی در صرافی مانند تخفیف کارمزد معاملاتی، استخراج معاملات WRX ، ایردراپ توکن، کارمزد مارجین و موارد دیگر اعطا می شود. WRX توسط کارآفرینان هندی با بیش از 10 سال تجربه در ساخت و ایجاد مقیاس پذیری محصولات جهانی خارج از هند پشتیبانی می شود. وزیر ایکس همچنین توسط بایننس در نوامبر 2019 خریداری شد. هدف وزیر ایکس این است که رمزارز را برای همه در هند قابل دسترس کند.

بنیان گذاران  وزیر ایکس

نیشال شتی، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت وزیر ایکس است. همچنین کراود فایر را پس از یک جلسه کدگذاری شبانه تاسیس کرد. او برترین اینفلوئنسر بلاک چین هند در توییتر با بیش از 60 هزار دنبال کننده است. او مأموریت دارد همه را درگیر انقلاب بلاک چین کند.

سمیر مهاتر، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری است. سیدهارث منون نیز بنیانگذار و مدیر ارشد عملیات در وزیر ایکس است.وی شرکت کراود فایر را نیز تاسیس کرد. وی اولین تطابق دهنده خودکار صرافی همتا به همتا و سایر موارد را در جهان نوآوری کرده است. او معتقد به اتخاذ اقتصاد باز و غیرمتمرکز است.

منابع: Coinmarketcap.com، وایت پیپر وزیر ایکس

کد خبر: 1400020908MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال او ام جی نتورک (OMG)

آشنایی با ارز دیجیتال سوئیس بورگ (CHSB)

آشنایی با ارز دیجیتال سلو (CELO)

آشنایی با ارز دیجیتال فلو (FLOW)

آشنایی با ارز دیجیتال انکر (ANKR)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته