جمعه 10 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال سیف مون (SAFEMOON)

سیف مون پروتکل یک توکن امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) است. طبق وب سایت سیف مون، سیف مون سه کارکرد دارد که در هر معامله ای انجام می شود: انعکاس (Reflection)، مالکیت استخر نقدینگی، و سوزاندن (Burn).

سیف مون پروتکل ترکیبی از توکنومیک رفلکت فایننس (RFI) و یک پروتکل تولید نقدینگی خودکار است. طبق یک مقاله، سیف مون قصد دارد یک صرافی توکن های غیرقابل تعویض (NFT) و همچنین پروژه های خیریه و اپ های آموزشی رمزارز ایجاد کند.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


سیف مون در 8 مارس 2021 راه اندازی شد.

چه کسانی بنیانگذار سیف مون هستند؟

بر اساس مشخصات توییتر خود، جان کارونی مدیر عامل سیف مون است.

چه چیزی سیف مون را منحصر به فرد می کند؟

در وایت پیپر سیف مون اشاره شده است كه یك مشكل بزرگ در صنعت در حال ظهور دیفای، وجود فارم های استخر نقدینگی دارای درصد سود سالانه بالا است كه افراد تازه وارد امکان دسترسی به آنها را ندارند.

با سیف مون، آنها قصد دارند از ایده پاداش های استاتیک (منوط کردن پاداش به حجم توکن مورد معامله) استفاده کنند تا فشار موجود بر روی توکن را که هنگام فروش توکن ها ممکن است ایجاد شود، از بین ببرند.

همچنین در وایت پیپر اشاره شده است که مکانیسم انعکاس آنها انگیزه ای برای دارندگان سیف مون ایجاد می کند تا توکن های خود را برای مدت طولانی تر نگه دارند. استخر نقدینگی اتوماتیک سیف مون همچنین با ارائه هشدار و کف قیمت برای دارندگان توکن به پروتکل ثبات می بخشد. استراتژی سوزاندن دستی سیف مون همچنین بر اساس وایت پیپر آنها، به دارندگان توکن سیف مون در طولانی مدت کمک می کند.

چند سکه سیف مون (SAFEMOON) در گردش وجود دارد؟

وایت پیپر سیف مون موارد زیر را توصیف می کند:

کل عرضه 10,000,000,000,000,000، با 223،000،000،000،000 توکن سوزانده شده و عرضه راه اندازی منصفانه 777,000,000,000,000 توکن.

بر اساس وایت پیپر سیف مون، در هر معامله، تراکنش با کارمزد 10 درصد انجام می گیرد که نصف می شود. در حالی که 5 درصد از کارمزد ها به همه دارندگان توکن در آن زمان توزیع می شود، 5 درصد دیگر دوباره به نصف تقسیم می شود، 50 درصد توسط قرارداد به BNB فروخته می شود و 50 درصد باقیمانده به طور خودکار با BNB فوق الذکر جفت می شود و به عنوان جفت نقدینگی به پنکیک سواپ اضافه می شود.

امنیت شبکه سیف مون چگونه است؟

سیف مون برای ایمنی پروتکل خود برنامه زیر را دارد:

توسعه دهنده قبل از راه اندازی تمام توکن ها را در کیف پول خود سوزاند، و یک راه اندازی منصفانه در DxSale وجود داشت، استخر نقدینگی به مدت چهار سال در DxLocker قفل شده و با هر معامله یک استخر نقدینگی تولید و در پنکیک سواپ قفل می شود.

سیف مون (SAFEMOON) را از کجا می توانید خریداری کنید؟

تا آوریل 2021 ، می توانید سیف مون را در پنکیک سواپ و بیت مارت خریداری کنید.

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

کد خبر: 1400022715MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال استاتوس (SNT)

آشنایی با ارز دیجیتال کازماس (ATOM)

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا اینو (AKITA)

آشنایی با ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)

آشنایی با ارز دیجیتال ای بی بی سی کوین (ABBC)

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته