جمعه 31 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال کین (KIN)

ارز دیجیتال کین به عنوان پول در یک اکوسیستم دیجیتال از اپلیکیشن ها و سرویس های مصرف کنندگان استفاده می شود. این سکه در ابتدا به عنوان توکن ERC20 در بلاک چین اتریوم راه اندازی شد و به گونه ای طراحی شد که ارز اصلی در اکوسیستم پیام رسان کیک باشد. در این مطلب بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی این سکه می پردازیم.

کیک در ابتدا یک سیستم امتیاز پاداش به نام کیک پوینتس راه اندازی کرده بود، نه یک ارز دیجیتال، که در سال 2017 پایان یافت. Kin مخفف Kinship به معنای خویشاوندی است، زیرا هدف آن تقویت روابط در جامعه کیک بود. کین در سپتامبر 2017 حدود 100 میلیون دلار در عرضه اولیه سکه کین (ICO) جمع آوری کرد. در سپتامبر 2019 ، کیک گفت که برای مقابله با یک دادخواست در حال انجام با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، اپلیکیشن پیام رسان خود را خاموش می کند. بر اساس اتهامات مطرح شده توسط SEC، کین اوراق بهادار ثبت نشده را فروخته است. در اکتبر 2019 ، مدیا لب با هدف حفظ کین، پیام رسان کیک را خریداری کرد.

ارز کین چگونه کار می کند؟

توکن های کین از طریق یک مدل انگیزشی که به آن موتور جوایز کین یا KRE گفته می شود، وارد گردش می شوند که به توسعه دهندگانی که تجربه های جذاب کاربران با کین را بر اساس تعامل آنها ایجاد می کنند، پاداش می دهد.

این یک مدل درآمدزایی از نرم افزار است که باعث ایجاد انگیزه برای پذیرش موارد استفاده جدید و ایجاد ارزش برای ارز دیجیتال و همچنین تشویق به تبادل ارزش بین کاربران می شود.

این گزینه جدید، کاربران و توسعه دهندگان را در یک اقتصاد دیجیتالی مشترک که در آن توسعه دهندگان و تولیدکنندگان محتوا و ارزش تولید می کنند، متحد می کند.

بلاک چین کین به طور مستقل از طریق یک مدل اجماع متحد، در حال حاضر متشکل از بیش از 11 نود اعتبار سنج توزیع شده جهانی، کار می کند تا بتواند تحمل خطا را حفظ کند و در عین حال هزینه های کم و زمان سریع تایید تراکنش را نیز فراهم کند. هویت اپراتورهای نود در حال حاضر به منظور حفظ امنیت عملیاتی خصوصی است، اما طبق گزارشات دارای ارائه دهندگان خدمات دیجیتال مستقل و معتبر و با سابقه مطمئن نگهداری می باشند.

توزیع و منطق الگوریتمی موتور جوایز کین توسط بنیاد کین، یک سازمان غیر انتفاعی مستقر در انتاریو کانادا، کنترل می شود. کین توزیع نشده در خزانه سازمانی نگهداری می شود که از طریق یک سری دوره های واگذاری، دستورالعمل های تورم و کنترل های مربوط به حضانت که انتقال امن و استفاده صحیح از وجوه را تضمین می کند، کنترل می شوند. ضمانت نامه های ضد هرزنامه و ضد تقلب نیز تا زمانی ارائه می شوند که توزیع کین با استفاده از آن محافظ های اضافی خودکار شود. بیش از 10 تریلیون کین در پایان زمان توزیع در اکوسیستم وجود نخواهد داشت. این مقدار زیاد به معنای ممکن ساختن پذیرش انبوه توسط کاربران در سراسر جهان است.

از کجا می توانید ارز کین خریداری کنید؟

کین را می توانید در هر صرافی ارز دیجیتال که ارز های دیجیتال را ارائه می دهد، خریداری کنید. اف تی ایکس، گیت آیو، هیت بی تی سی، بیت هامب گلوبال، و فت بی تی سی از گزینه های مناسب هستند. یادتان باشد قبل از انتخاب صرافی، تحقیقات خود را انجام دهید.

توجه به این نکته مهم است که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مانند هر فرصت سرمایه گذاری دیگر با خطراتی همراه است.

کد خبر: 1400022513MGMCMF

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال استاتوس (SNT)

آشنایی با ارز دیجیتال کازماس (ATOM)

آشنایی با ارز دیجیتال آکیتا اینو (AKITA)

آشنایی با ارز دیجیتال اینجکتیو پروتکل (INJ)

آشنایی با ارز دیجیتال ای بی بی سی کوین (ABBC)

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته