جمعه 10 فروردین 1403

افشای جزئیاتی از دفاعیه ریپل در مقابل SEC

رسانه ها به بخش هایی از لایحه دفاعیه شرکت ریپل در مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) دست یافته اند که ریپل براساس آن می خواهد اثبات کند که XRP اوراق بهادار نیست.

به گزارش سکه نیوز ، به نقل از دیلی هودل، شرکت ریپل حدود یک ماه است که با پیامدهای شکایت SEC از این شرکت درگیر است. SEC در شکایت خود مدعی است که توکن XRP ریپل در دسته بندی اوراق بهادار قرار می گیرد و این شرکت بدون کسب مجوز از این کمیسیون اقدام به انتشار این توکن کرده است.

تارنمای یاهوفایننس بخشهایی از لایحه دفاعیه ریپل را منتشر کرده که براساس آن، این شرکت قصد دارد به نوع حرکت قیمت XRP استناد کند. وکلای ریپل قصد دارد در دادگاه بگویند که اخبار و مطالب رسانه ای هیچ تاثیری روی قیمت XRP نداشته است.

به عنوان مثال، در ژوئن 2019 وقتی ریپل آغاز شراکت راهبردی خود را با نرم افزار مانی گرام اعلام کرد، تاثیر چندانی روی قیمت XRP نداشت.

بخشی دیگر از دفاعیات ریپل مربوط به محصولات پرداخت آن می شود که هیچ ربطی به XRP ندارد. ریپل قصد دارد بگوید که مدل تجارت این شرکت وابسته به توکن نیست.

وکلای ریپل همچنین می خواهند در دادگاه استدلال کنند که اساسا این شرکت سال ها پیش از آن که توکن XRP ایجاد شود، فعال بوده و اکنون نیز دارایی نقدینگی سالمی در بازار کریپتو است که هیچ ارتباطی با ریپل ندارد.

یکی دیگر از استدلال های ریپل این خواهد بود که فروش توکن XRP در حالی صورت گرفته که مشتریان نمی دانستند در حال خرید از ریپل هستند و این بدان معنا است که این تراکنش نمی تواند معادل قرارداد سرمایه گذاری تلقی شود.

بیشتر بخوانید

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته