پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

انتشار چهارچوب آینده رگولاتوری رمزارز توسط SEC

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) سندی 8 صفحه ای منتشر کرد که جزئیات چهارچوب این آژانس مالی را برای بررسی سرمایه گذاری های مربوط به دارایی های دیجیتال شرح می دهد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوینانس، در حالی که دنیای مالی سنتی پذیرش دارایی های رمزارز را آغاز می کند، روند قانونی سازی ارزهای دیجیتال به عنوان محصولات مالی، تعداد بیشماری از خطرات و چالش های رگولاتوری را ایجاد می کند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده سندی 8 صفحه ای منتشر کرد که جزئیات چهارچوب این آژانس را برای بررسی سرمایه گذاری در دارایی های دیجیتال شرح می دهد. رگولاتورهای سراسر جهان در چند سال اخیر با ادامه فعالیت این صنعت در معرض جریان های اصلی، نگرانی خود را درباره مقررات رمزارز نشان داده اند.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


SEC اظهار داشت که مقررات ضد پولشویی برای رمزارز کافی نیست

با تقاضای انطباق مقررات در حیطه های مختلف از نگهداری، ثبت دفتری، و الزامات ثبت نام گرفته تا مغایرت های پروتکل های سوددهی، SEC برای کارگزاران معامله گر عمده و مشاوران سرمایه گذاری روشن ساخته است که دارایی های دیجیتال با نظارت دقیق مانند اوراق بهادار سنتی روبرو خواهند شد. به عنوان مثال، SEC اظهار داشت که به دلیل غیرمتمرکز بودن بسیاری از ارزهای دیجیتال، رویه ها، کنترل ها و اسناد مربوط به ضد پولشویی (AML) را ناکافی مشاهده کرده است.

قانون گذاران در سراسر کشورها درباره صنعت رمزارز ابراز نگرانی می کنند

نهادهای رگولاتوری در سراسر کشورها اخیراً نگرانی خود را از رشد صنعت رمزارز و افزایش گسترده قیمت ارز دیجیتال پیشرو بیت کوین ابراز کرده اند. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، بانک ذخیره هند نگرانی هایی درباره ارزهای دیجیتال مربوط به مسائل پولشویی برای تأمین بودجه تروریست ها داشت. رئیس سابق فدرال رزرو و وزیر خزانه داری فعلی ایالات متحده، جنت یلن، در یک میزگرد سیاست نوآوری بخش مالی، هشدار داد که حملات سایبری و جرایم مرتبط با ارز دیجیتال در حال افزایش است. چندین تنظیم کننده قانون دیگر در سراسر جهان نگرانی خود را درباره ارزهای دیجیتال اعلام کرده اند.

مطالب مرتبط:

قوانین ارز های دیجیتال در کشور برزیل

قوانین ارزهای دیجیتال در کشور بولیوی

قوانین ارزهای دیجیتال در کشور برمودا

قوانین ارزهای دیجیتال در آرژانتین

قانون جدید آمریکا برای دارایی‌های رمزارزی در خارج از کشور

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته