شنبه 1 اردیبهشت 1403

انتصاب سرپرست حامی دیفای برای کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

یک روز پس از استعفای «جی کلیتون» رییس پیشین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) که در آخرین اقدام علیه رمزارزها، از ریپل شکایت کرده بود، سرپرستی جدید برای این نهاد نظارتی تعیین شده که گفته می‌شود نظر مثبتی به رمزارزها و فضای دیفای دارد.

به گزارش سکه‌نیوز به نقل از تارنمای کریپتوپوتیتو، «الاد رویزمن» صبح پنجشنبه به وقت واشنگتن به عنوان سرپرست کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تعیین تعیین شد.

این خبر برای اولین بار از سوی «هستر پیرس» منتشر شد که از کمیسیونرهای این نهاد تنظیم مقررات آمریکا است و به مواضع مثبتش پیرامون ایجاد صندوق قابل معامله در بورس برای بیت‌کوین شهرت دارد.

رویزمن از سال 2008 به عنوان کمیسیونر در SEC فعالیت داشته و در سال‌های اخیر اظهارنظرهای مثبتی پیرامون رمزارزها داشته است.

او خواستار رویکرد منصفانه و شفاف،  تامین امنیت و اطمینان خاطر برای بازارها و سرمایه‌گذاران و اعمال قوانین و مقررات برای پاسخگو کردن مشارکت‌کنندگان در بازارهای مالی دیجیتال بوده است.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته