جمعه 31 فروردین 1403

بلف زنی مجدد ایلان ماسک درباره دوج کوین

دقیقا در زمانی که همه مشغول گفتن دروغ های آوریل هستند، مدیر عامل تسلا هم از قافله عقب نماند. البته وقتی صحبت از رمزارز مبتنی بر شوخی های تصویری (میم) می شود، نتیجه آن برای هودلر ها همیشه یک جوک است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، پس از توییت جدید ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، ارزش دوج کوین در اول آوریل در عرض چند دقیقه 35 درصد افزایش یافت و به بالاترین حد در شش هفته گذشته رسید.


دوج کوین (Dogecoin) چیست ؟


ماسک، که اخیراً تکنوکینگ تسلا لقب گرفته است، به دلیل تبلیغات زبانه دار درباره دوج کوین شناخته می شود و شیطنت های وی در توییتر و مصاحبه هایش قبلاً نیز در افزایش قیمت این آلت کوین نقش داشته اند.

این بار، اما ماسک قول داد که شرکت دیگرش یعنی «اسپیس ایکس یک دوج کوین واقعی را روی ماه واقعی قرار خواهد داد.»

بلافاصله، دوج کوین روند صعودی را شروع کرد، و قبل از کاهش مجدد به قله 0.07 دلار رسید.

از شروع 2021 با قیمت 0.004 دلار، دوج تا 1 آوریل بیش از 1500 درصد سود داشته است.

در اقدامی شاید به همان اندازه بعید اما واقعی، شرکت هواپیمایی ملی لتونی این هفته اعلام کرد که مسافران اکنون می توانند پروازها را با استفاده از دوج همراه با چندین آلت کوین دیگر رزرو کنند.

در همین حال، ماسک خود را در معرض خطر ناشی از توییت هایش می بیند، و گزارش هایی در ماه فوریه منتشر شد مبنی بر اینکه این مقام تحت تحقیق مقامات ایالات متحده قرار گرفته است.

او تنها کسی نیست که بخاطر انجام این اعمال اشتباه در معرض خطر قرار دارد. همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، کارآفرین جان مک آفی در ماه گذشته به جرایم زیادی متهم شد، از جمله تبلیغات روزانه وی در مورد ارزهای دیجیتال مختلف در توییتر.

با این حال، مک آفی ادعا کرد که به ویژه تبلیغات دوج کوین او را به دردسر انداخت.

کد خبر: 1400011302MGMMMF

مطالب مرتبط:

ایلان ماسک می گوید کوین بیس باید دوج کوین را لیست کند

بازی جدید ایلان ماسک، این بار دوج کوین، حاکم شهر جدید او می‌شود!

بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته