جمعه 31 فروردین 1403

تضمین آینده ارزها، نیازمند همکاری بخش عمومی و خصوصی

مدیر سابق کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده بر این باور است که بخش های عمومی و خصوصی باید با یکدیگر کار کنند تا آینده ارزی خوبی داشته باشیم.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، «کریس گیانکارلو» مدیر سابق کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده و مبدع پروژه دلار دیجیتالی مبتنی بر بلاکچین، در فستیوال 2020 تکنولوژی مالی سنگاپور به موضوعاتی حول محور آینده استیبل کوین ها و ارزهای دیجیتالی بانک مرکزی پرداخت.

وی در پنلی با عنوان «آیا ارز دیجیتال بانک مرکزی، موجب به هم خوردن نظم استیبل کوین ها می شود؟» بیان کرد که آینده ارزی بستگی به همکاری دولت و بخش خصوصی دارد.

گیانکارلو در پاسخ به پرسشی در مورد تطابق بالقوه ظهور ارز دیجیتال بانک مرکزی و استیبل کوین ها در آینده، با اشاره به این که پول سازه ای اجتماعی و دولتی است، اظهار کرد: وقتی بحث پول در میان است، منحصرا سازه ای دولتی نخواهد بود. هرگز این گونه نبوده، پول از زمان گذشته عمومی بوده است. و در اینجا هیچ کس نباید از اینکه ظهور پول دیجیتال بیشتر از بخش دولتی در بخش خصوصی تاثیر گذار است متعجب شود.

مدیر سابق کمیسیون معاملات آتی کالای ایالات متحده در ادامه گفت: همکاری دولت با بخش های خصوصی در حوزه پول دیجیتالی در نهایت پیامدهای مطلوبی خواهد داشت.

وی بیان کرد: تنها عملی که باید انجام شود، همکاری بیشتر بخش های عمومی و خصوصی است؛ چرا که این دو بخش نمی توانند جدای از هم کار کنند و این موضوع همراهی بیشتری طلب می کند.

گیانکارلو آینده توسعه ارزی را با افزایش فضا و توسعه اینترنتی مقایسه و بر این موضوع تاکید کرد که همکاری وزارت دفاع ایالات متحده با بخش خصوصی این مسئله را محقق کرده است.

گیانکارلو همچنین گفت:همکاری بخش خصوصی و دولتی آینده ارز را تعیین می کند.

پیش تر نماینده صندوق بین المللی پول، «توماسو مانسینی» نیز همکاری بخش خصوصی و دولتی را بهترین راه توسعه ارز دیجیتال بانک مرکزی بیان کرد. با این حال چنین موضعی مورد پذیرش همه قرار نگرفته است.

مدیر فدرال رزرو، «جروم پاول» گفته بود علاقه ای ندارد بخش خصوصی در توسعه دلار دیجیتال نقشی داشته باشد.

او گفته بود که بخش خصوصی نقشی در تامین ارز ندارد. با این وجود، این مقام نهایتا موضع خود را عوض کرد، و در ماه اکتبر اعلام داشت فدرال رزرو آماده همکاری با بخش خصوصی است.

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته