شنبه 1 اردیبهشت 1403

توقف فعالیت «شیپ چین» به دستور کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا فعالیت شرکت بلاک‌چین «شیپ‌چین» را به دلیل عرضه اوراق بهادار بدون مجوز متوقف کرده و این شرکت را بیش از 2 میلیون دلار جریمه کرد.

به گزارش سکه‌نیوز به نقل از تارنمای فایننس‌مگنتس، شرکت شیپ‌چین (ShipChain) که با عرضه اولیه سکه در سال‌های 2017 و 2018 مبلغ 27.6 میلیون دلار سرمایه جمع کرد، وعده داده بود که یک سامانه بلاک‌چین در بستر اتریوم برای رهگیری مرسولات راه‌اندازی کند.

اما کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اکنون مدعی است توکن‌هایی که این شرکت در عرضه اولیه سکه خود به فروش رسانده، در دسته اوراق بهادار جای داشته و شیپ‌چین توکن‌های خود را با این عنوان به ثبت نرسانده است.

این نهاد تنظیم مقررات آمریکایی از شیپ‌ چین خواسته است که همه این توکن‌ها را به این سازمان منتقل کرده و از بورس رمزارزها خارج کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا همچنین شیپ‌چین را 2 میلیون و 50 هزار دلار جریمه کرده و در نتیجه این تصمیم، ارزش توکن‌های این شرکت در 24 ساعت گذشته 60 درصد سقوط کرده است.

در حالی که توکن‌های شیپ‌چین در سال 2018 زمانی که بالاترین ارزش خود را داشت، به قیمت 0.19 دلار مبادله می‌شد، ارزش این توکن‌ها اکنون به 0.001179 دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته