پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

توکن باشگاه های بزرگ فوتبال در دست هواداران

تیم فوتبال دیناموکیف در حالی که شیوع کرونا ورزشگاه ها را خالی کرده، قصد دارد توکن هواداری مبتنی بر بلاک چین به عنوان منبع تازهای برای درآمد منتشر کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، این باشگاه فوتبال اوکراینی اعلام کرد که توکن هواداری را به همراه فروشگاه دیجیتال مبتنی بر بلاک چین با همکاری شرکت مونواک (Moonwalk) که در حوزه اقتصاد دیجیتال فعال است، راه اندازی می کند.

طرفداران تیم دیناموکیف می توانند با فعالیت هایی نظیر حدس زدن نتیجه بازی ها یا فعالیت در شبکه های اجتماعی باشگاه، توکن به دست آورند. این توکن ها به عنوان امتیاز در دسترسی به حراجی ها، پیوستن به رویدادهای ویژه و یا دریافت تخفیف هنگام خرید از فروشگاه استادیوم قابل استفاده است.

هواداران همچنین می توانند از این توکن ها که در یک نرم افزار موبایلی عرضه خواهد شد، برای خرید اقلام کلکسیونی دیجیتال در فروشگاه این باشگاه استفاده کنند.

پیش از این، باشگاه های صاحب نامی همچون بارسلونا، آتلتیکو مادرید، پاریسن ژرمن، یوونتوس، زنیت سنپترزبورگ و بایرن مونیخ برنامه های مشابهی برای عرضه توکن هواداری و پلتفرم فروشگاه دیجیتال مبتنی بر بلاک چین اجرا کرده اند.

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته