جمعه 31 فروردین 1403

افزایش قیمت ریپل با حمایت در آسیا

قیمت XRP که در روزهای اخیر به دلیل شکایت از شرکت ریپل توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا و حاشیه های خبری بعدی ایجاد شده کاهش یافته بود، اکنون به دلیل افزایش خرید در آسیا با افزایش همراه شد.

به گزارش سکه نیوز، در شرایطی که صرافی های بزرگ مانند کوین بیس و بایننس، ریپل را از لیست معاملاتی خود خارج کردند، اما معامله این ارز در آسیا همچنان ادامه داشت.

همچنینروز گذشته شاهد آن بودیم که ریپل به میزان قابل توجهی در صرافی های آسیایی در حال معامله شدن است. این در حالی است که XRP هنوز در ژاپن به عنوان یک ارز رسمی شناخته نمی شود.

در این میان برخی بر این باورند که طرفداران ریپل در حال حمایت از آن در آسیا هستند. پیش از این نیز فعالان بازار این رمزارز، دادخواستی حمایتی در سایت کاخ سفید قرار دادند که تا کنون بیش از 35 هزار امضا را جمع آوری کرده است.

حمایت اخیر از ریپل در آسیا ممکن است، قانون گذاران آسیایی را نیز نسبت به XRP حساس کند، با این حال مساله مهم این است که برخی همچنان آن را از نظر بنیادین برای سرمایه گذاری مطلوب می دانند.

اکنون ریپل افزایش قیمتی قابل توجه را تجربه می کند و در زمان تهیه این گزارش تا 29 سنت نیز رشد کرده است که این مساله می تواند تغییرات مثبتی را در وضعیت آینده آن ایجاد کند. اگرچه، بخشی از این افزایش قیمت مربوط به رشد جمعی بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته است.

پیش از این نیز گفته شده بود که کارشناسان برای ادامه راه ریپل دو سناریو را پیش بینی می کنند:

اگر وضعیت ریپل در دادگاه به گونه ای باشد که شکست بخورد، این امکان وجود دارد که قیمت XRP حتی تا 14 سنت نیز کاهش پیدا کند؛ چرا که بدون شک خروج سرمایه ای جدی از آن صورت خواهد گرفت.

اما در مقابل اگر ریپل پیروزمندانه از دادگاه خارج شود، شاهد آن خواهیم بود که XRP از 40 تا 60 سنت رشد خواهد کرد و این مساله می تواند جذابیت سرمایه گذاری را در آن به شدت افزایش دهد. این در حالی است که هیچ کس هنوز نمی داند که سرنوشت ریپل در دادگاه چه خواهد بود.

شاید بخواهید بدانید ریپل چیست؟

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته