جمعه 10 فروردین 1403

تکنولوژی بلاک چین روانه بیمارستان‌های کره جنوبی شد!

بیمارستان های کره جنوبی در نظر دارند در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی خود از تکنولوژی های عصر جدید مانند بلاک چین، هوش مصنوعی و کلان داده ها استفاده کنند.

مرکز خدمات پزشکی یانسی که از بزرگترین و معتبرترین نهادهای بیمارستانی کره جنوبی محسوب می شود در نظر دارد برای ارتقای سطح کیفی خدمات درمانی خود از نوآوری های نوظهور به ویژه تکنولوژی بلاک چین در زیرساخت های پزشکی خود استفاده کند.

توسعه علوم پزشکی در عصر مدرن مستلزم نهادینه سازی تکنولوژی های نوین مانند بلاک چین و هوش مصنوعی است

یون دانگ سئوپ، رئیس مرکز خدمات پزشکی یانسی در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود عنوان کرد توسعه روش های درمانی مبتنی بر پزشکی دقیق (precision medicine) مستلزم اتخاذ رویکردی باز و گشوده در قبال نوآوری های جدید اطلاعاتی مانند بلاک چین، هوش مصنوعی، کلان داده ها و مراقب های پزشکی دیجیتال است.

تکنولوژی بلاک چین سطوح کیفی ارائه خدمات درمانی در مراکز پزشکی را ارتقا خواهد داد

در روش های درمانی مبتنی بر پزشکی دقیق برای هر بیمار به صورت خصوصی و بنا به اطلاعات ژنتیکی، داده های کلینیکی، و عادات روزمره او، نسخه درمانی ویژه ای صادر می شود. تکنولوژی بلاک چین از طریق ایجاد یک بستر غیر متمرکز ذخیره اطلاعات و داده های پزشکی، سطوح کیفی ارائه خدمات درمانی در مراکز پزشکی را ارتقا خواهد داد.

 

برای مطالعه دیگر اخبار بلاک چین کلیک کنید

 

تکنولوژی بلاک چین با ذخیره سازی هوشمند داده های پزشکی، از حریم خصوصی بیماران پاسداری خواهد کرد

 

در مراکز هوشمند پزشکی که مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین مدیریت می شوند، اطلاعات درمانی از طریق حسگرهای زیستی و شبکه های دیجیتال عصبی جمع آوری می شوند. تکنولوژی بلاک چین با ذخیره سازی هوشمند داده های پزشکی، از حریم خصوصی بیماران پاسداری خواهد کرد.

اتخاذ رویکرد نوین نهادینه سازی تکنولوژی بلاک چین در نهادهای پزشکی، تحول بنیادی در زمینه مدیریت بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی ایجاد خواهد کرد

مرکز خدمات درمانی یانسی توجه ویژه ای به درمان و پژوهش های دیجیتال در عرصه علوم پزشکی معطوف ساخته است. استفاده از تکنولوژی بلاک چین و هوش مصنوعی برای تمرکز زدایی از نهادهای ذخیره اطلاعات پزشکی، رویکرد منحصر به فرد و نوینی است که می تواند نحوه مدیریت بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی را متحول کند.

مراقبت های درمانی در جوامع مدرن کنونی یک امر حائر اهمیت است. راهکارهای مبتنی بر تکنولوژی بلاک چین می تواند سطوح کیفی خدمات درمانی را ارتقا دهد. به عنوان مثال اخیراً دولت سنگاپور با هم افزایی نهادهای بزرگ فناوری این کشور برای ارتقای سطوح مدیریت داده های پزشکی، گذرنامه سلامت دیجیتال خود را در بستر بلاک چین صادر کرده است.

گذرنامه سلامت دیجیتال این امکان را فراهم می کند تا اطلاعات پزشکی و وضعیت سلامتی بیماران در کیف های دیجیتال منحصر به فرد ذخیره و نگهداری شود.

منبع: blockchain.news

 

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

آشنایی با ارز دیجیتال تتا (THETA)

تتا یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش ویدئو ساخته شده است. در مارس 2019 راه اندازی شد، و شبکه اصلی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته