پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

حذف سهام کوین بیس از لیست صرافی های آلمانی

صرافی های بورس اوراق بهادار آلمان سهام کوین بیس را با استناد به داده های مرجع از دست رفته از لیست خود حذف می کنند. دویچه بورس گفت: تنها راه برای از سرگیری معاملات کوین بیس این است که این شرکت برای ارائه کد شناسایی شخصیت حقوقی اقدام کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، گروه دویچه بورس گفته است سهام کوین بیس را از لیست صرافی دیجیتال «زترا» خود و همچنین بورس اوراق بهادار فرانکفورت خارج خواهد کرد.

به گزارش رویترز، دویچه بورس گفت که کوین بیس گلوبال را از دو صرافی به دلیل فقدان اطلاعات مرجع برای سهام حذف می کند. این گروه گفت: کسی که در لیست شدن سهام کوین بیس نقش داشته باشد از کد شناسایی شخصیت حقوقی یا LEI نادرست استفاده کرده است. این کد برای کلیه شرکتهایی که در معاملات مالی شرکت می کنند یک الزام رگولاتوری است.

تا زمانی که کوین بیس یا دویچه بورس اقدامی انجام ندهند، این سهام دیگر از پایان معاملات روز جمعه، 23 آوریل، در زترا یا بورس اوراق بهادار فرانکفورت لیست نمی شود. این گروه اضافه کرد که این اقدامات تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.
دویچه بورس گفت: «تنها راه برای از سرگیری معاملات کوین بیس این است که عرضه کننده سهام درخواست تهیه LEI کند و آن را ارائه دهد.»

کوین بیس هفته گذشته خبرساز شد زیرا این شرکت اولین صرافی بزرگ ارز دیجیتال بود که لیستینگ مستقیمی در نزدک داشت. در آستانه آغاز به کار سهام، قیمت مرجع سهام کوین بیس 250 دلار تعیین شد که قیمت آن پس از شروع معاملات در 14 آوریل، تقریبا به 430 دلار رسید. در زمان انتشار این خبر، ارزش سهام کوین بیس 314 دلار است، که در 24 ساعت گذشته 2 درصد سقوط کرده است.

پلتفرم معاملات الکترونیکی دویچه بورس مسئول لیست کردن چندین محصول قابل مبادله ارز دیجیتال یا ETP ها در هفته های اخیر نیز بوده است. اخیرا گروه ای تی سی مستقر در لندن یک محصول ETP لایت کوین فیزیکی را در زترا معرفی کرد.

کد خبر: 1400020208MGMMMH

مطالب مرتبط:

کوین بیس عرضه محصولات رمزارزی را تسهیل می کند

آیا خرید سهام کوین بیس سودآور است؟

بیشتر بخوانید

سقوط سهام کوین بیس و شرکت های مرتبط با رمزارز

COIN (کوین بیس)، MARA (هلدینگ ماراتون دیجیتال)، RIOT (رایوت بلاک چین)، و سایر سهام مرتبط با بلاک چین همچنان به ریزش ادامه می دهند،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته