شنبه 1 اردیبهشت 1403

خاتمه دادخواست شرکت تتراگون علیه ریپل

ریپل می گوید دادخواست تتراگون اقدامی فرصت طلبانه برای سو استفاده از ادعاهای SEC بود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو بریفینگ، دادگاهی در دلاور درخواست تتراگون را برای بیرون کشیدن سهام خود در شرکت پرداخت بلاک چین ربپل رد کرد.


ریپل چیست؟ همه نکات ریپل و XRP


دادگاه عالی دلاور دادخواست تتراگون برای بازخرید سهام خود در ریپل به علت نبرد جاری ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) رد کرد.

دادگاه پرونده را رد کرد، زیرا SEC هنوز به طور رسمی وضعیت حقوقی XRP را تعیین نکرده است.

در ژانویه 2021، تتراگون خواستار صدور قرار مقدماتی در دادگاه دلاور شد تا بتواند سهم سرمایه گذاری خود را در ریپل بازخرید کند.
در سال 2019، ریپل 200 میلیون دلار در دوره جمع آوری سرمایه سری C جمع آوری کرد، که تتراگون به عنوان سرمایه گذار اصلی بود. در قرارداد سرمایه گذاری، مقرره ای وجود داشت که اگر XRP به طور رسمی به عنوان اوراق بهادار اعلام شود، تتراگون حق داشت از ریپل بخواهد سهام مالکیت را به طور نقدی بازخرید کند.

تتراگون ادعا کرد که اقدام SEC علیه ریپل در مورد فروش XRP به منزله نقض رسمی اوراق بهادار است، بنابراین ریپل باید وجوه را پس دهد.

دادگاه در این پرونده جانب ریپل را گرفت و گفت که هنوز مشخص نشده است که آیا XRP در واقع یک اوراق بهادار است یا خیر.
قاضی دادگاه دلاور اظهار داشت: «این هنوز حل نشده است، در واقع هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است. و هنگامی که این تصمیم گرفته شود، توسط دادگاه منطقه ای خواهد بود.»

ریپل بیانیه ای منتشر كرد كه در آن تاکید كرد دادخواست تتراگون اقدامی فرصت طلبانه برای سو استفاده از ادعاهای SEC است.
در بیانیه تاکید شده است که حکم نهایی این آشفتگی در مورد وضعیت ریپل را حل خواهد کرد، و SEC هنوز ثابت نکرده که XRP یک اوراق بهادار است.

کد خبر: 1399122003MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

دادگاه با آزادسازی سرمایه شرکت تتراگون از ریپل مخالفت کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

ریپل به دنبال استفاده از XRP در ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته