پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

چه کالاهایی می‌توان با ارز دیجیتال خرید؟

ارزش بسیاری از رمزارزها افزایش داشته است و در همین راستا بسیاری از فروشندگان کالاها خواستار قبول کردن ارزهای دیجیتال برای محصولات و خدماتشان هستند. این روزها هواداران رمزارز با استفاده از دارایی خود می توانند اقدام به خرید هرچیزی کنند. بسیاری از این موارد اقلام منحصر به فرد و شگفت انگیزی هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، مردم در سال 2021 می توانند بسیاری از چیزها را به وسیله ارز های دیجیتال خریداری کنند. از زمان شروع شدن روند صعودی ارزش ها، این پذیرش افزایش یافته و حتی «پی پال» از دارایی ارز دیجیتال پشتیبانی می کند. در این مطلب به معرفی برخی از فروشندگان که پذیرای رمز ارز هستند می پردازیم.

به عنوان مثال، دارندگان رمز ارز می توانند خانه رویایی خودشان را در جزیره آنتیگوا خریداری کنند. بر اساس داده های maps.bitcoin.com حدود 60 فروشنده خانه در این جزیره وجود دارند که پذیرای رمزارز هستند.

دارندگان رمزارز همچنین می توانند انواع مختلف هواپیما، کامیون و خودروهای مجلل مانند «بنتلی»، «رولز رویس» یا «بوگاتی» بخرند. وبسایت «بیت پی» فهرست بزرگی از فروشندگان که از این روش پرداخت استفاده می کنند منتشر کرده است. این فهرست نشان می دهد که مردم می توانند از رمزارز برای خرید گیفت کارت از «آمازون»، «دلتا»، «دوردش»، و «گوگل پلی» استفاده کنند. امکان خرید لوازم الکترونیکی از «نیو اگ» و جواهر و فلزات گران بها از «اینور دایمند» و «اپمکس» هم وجود دارد. از این بیشتر خدمات سرگرمی و گیمینگ هم از شرکت هایی مانند «مایکروسافت»، »توییچ«، و «دیش توی وی» در این لیست هستند.

خرج کنندگان ارز دیجیتال همچنین می توانند لباس هایی مثل کلاه، شال، ژاکت، پولیور و غیره خریداری کنند. تا جولای 2020، بیش از 2500 فروشنده اتریشی پرداخت ارز دیجیتال از طریق پردازشگر «سالامانتکس» را پذیرفتند. هواداران رمزارز می توانند با به کارگیری برخی وبسایت ها بیش از 20 درصد تخفیف برای خرید از آمازون دریافت کنند. امروزه امکان خرید ساعت مچی ساخته شده توسط فرانک مولر از طریق رمز ارز وجود دارد.

از لباس گرفته تا انواع نوشیدنی ها، شما می تواتید تقریبا هر چیزی را با استفاده از ارز دیجیتال بخرید. به نظر می رسد هر چقدر ارزش رمز ارز ها افزایش یابد، پذیرش آن توسط فروشندگان هم بیشتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته