شنبه 1 اردیبهشت 1403

امکان خرید از 61 میلیون شرکت تجاری با ارز دیجیتال

شرکت پرداخت «وایرکس» مستقر در لندن ، که در زمینه ارز دیجیتال نیز کار می کند ، توسط شرکت «ویزا» به عنوان عضو اصلی به شبکه اروپایی این شرکت اضافه شد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، وایرکس از این پس می تواند کارت های ویزا را صادر کند ، محصولات مبتکرانه تری ایجاد و مجوزهای بیشتری دریافت نماید.

وایرکس قبلاً در یک پروژه طولانی مدت با ویزا همکاری داشته است. وایرکس دارای بیش از 3 میلیون مشتری در کشورهای منطقه آسیا اقیانوسیه و اتحادیه اروپا است ،  که مشتریان در این مناطق می توانند با استفاده از  کارت وایرکس بصورت یکپارچه ارزهای فیات و رمز ارز را خرج کنند.

امسال ، در مقایسه با سال 2019 ، این شرکت با افزایش چشمگیر 271 درصدی مبادلات رمزارز در اپلیکیشن خود روبرو شده است.

به گفته ی مدیر رمزنگاری ویزا ، كوی شفیلد ، این غول از كار با وایرکس اظهار خوشحالی کرده  است. وی افزود که به لطف شبکه ویزا ، مشتریان این شرکت می توانند رمزارز را در 61 میلیون شرکت بازرگی خرج کنند.

همچنین برنامه وایرکس به کاربران امکان خرید و فروش رمزارزها را می دهد. علاوه بر این ، به عنوان بخشی از طرح بازگشت رمزارز ، هر مشتری که هزینه خرید خود را با کارت وایرکس پرداخت می کند ، می تواند پاداش حداکثر 1.5 درصدی از خرید خود را با ارز دیجیتال دریافت کند.

این اتفاق را می توان یک پیشرفت بزرگ در حوزه رمزارزها محسوب کرد و از این پس شاهد خواهیم بود، گستره خدمات مشتری مدارانه ارزهای دیجیتال به جزئی ترین ابعاد زندگی روزمره بشر نفوذ می کند.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته