چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

دارندگان XRP برای دومین بار توکن اسپارک دریافت می کنند

دارندگان XRP قرار است 45.8 میلیارد توکن اسپارک شبکه فلیر را که مورد حمایت ریپل است به صورت ایردراپ دریافت کنند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتوگلوب، شبکه فلیر (Flare Networks) این توکن ها را به حساب های متعلق به ریپل منتقل نمی کند بلکه در ریپل ورکس (Rippleworks) که بنیاد خیریه بناشده توسط کریس لارسن هم بنیانگذار ریپل است، توزیع خواهد شد.

در این طرح، براساس اسنپ شاتی که در ماه دسامبر گرفته شده، دارندگان توکن ریپل برای هر XRP مقدار 1.0073 توکن اسپارک (FLR) به صورت ایردراپ دریافت خواهند کرد.

ریپل چیست؟

شایان ذکر است که توکن های اسپارک برای حکمرانی از طریق مکانیسم رای گیری در شبکه فلیر به کار می رود و دارندگان توکن قادر خواهند بود که با وثیقه گذاشتن آن ها برای تضمین صدور و نقد کردن FXRP سود کسب کنند. FXRP پروتکلی است که برای فراهم کردن امکان صدور، استفاده و نقد کردن XRP یا Flare به صورت ایمن ایجاد شده است.

دارندگان توکن همچنین می توانند با اعطای داده به اوراکل سری زمانی فلیر از موجودی خود سود دریافت کنند. کارکرد خود شبکه فلیر این است که ماشین مجازی اتریوم (Ethereum Virtual Machine) را یکپارچه می کند و ایمنی را از توکن نمی گیرد.

دارندگان XRP اکنون دومین ایردراپ را براساس یک اسنپ شات از بلاک چین شبکه فلیر از فلیر فایننس (Flare Finance) دریافت می کنند که بر بستر بلاک چین فلیر ساخته شده و عملکردش قدرت دادن به سواپ‌ها، استیبل کوین‌ها، ییلد فارمینگ (yield farming)، بیمه و وام های مبتنی بر دارایی است.

فلیر فایننس در یک سری پیام توییتری اعلام کرد که یک ماه پس از راه اندازی شبکه فلیر، اسنپ شاتی از موجودی دارندگان FLR گرفته شده و توکن های دائوفلیر (DFLR) میان آنان توزیع خواهد شد.

پس از آن، کاربران برای تعامل با اکوسیستم فلیر فایننس باید توکن های دائوفلیر خود را با توکن های ییلدفلیر (YFLR) که توکن رسمی برای فعالیت در این اکوسیستم است، تعویض کنند.

شبکه فلیر که نرم افزارهای غیرمتمرکز اتریوم، قراردادهای هوشمند و امور مالی غیرمتمرکز را وارد اکوسیستم XRP می کند، در سال جاری میلادی راه اندازی خواهد شد و مورد حمایت RippleX شاخه سرمایه گذاری ریپل است.

بیشتر بخوانید

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته