جمعه 31 فروردین 1403

رشد ۶۰۰ درصدی سرمایه گذاری در رمزارز در ۲۰۲۰ میلادی

یک شرکت مدیریت دارایی در گزارشی اعلام کرد در ۲۰۲۰ میلادی کل سرمایه گذاری ورودی در محصولات رمز نسبت به سال گذشته ۶۰۰ درصد رشد کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از رویترز، طبق گزارش شرکت مدیریت دارایی « کوین شیرز»، کل سرمایه گذاری ورودی در صندوق ها و محصولات رمز ارز در ۲۰۲۰ میلادی به ۵.۶ میلیارد دلار بالغ می شود. این رقم نشان دهنده رشد ۶۰۰ درصدی سرمایه گذاری در این بخش ها نسبت به ۲۰۱۹ میلادی است.

سرمایه گذاری ورودی همراه آخرین تحرکات قیمت سبب شده دارایی های تحت مدیریت بخش رمز ارز در ۲۰۲۰ میلادی به ۱۹ میلیارد دلار برسد. حال آنکه این نوع دارایی های تحت مدیریت در ۲۰۱۹ میلادی فقط ۲.۵۷ میلیارد دلار بود.

در سال جاری میلادی توجه به رمزارزها بسیار رشد کرد که زیرا سرمایه گذاران این نوع دارایی را صندوق پوشش ریسک در برابر تورم و جایگزینی در مقابل کاهش ارزش دلار می دانند.

سرمایه گذاری در محصولات رمز ارزی تا روز جمعه گذشته به ۳۳۵ میلون دلار رسیده است.

تا این نقطه از سال جاری میلادی سرمایه گذاران ۲.۵ میلیارد دلار در اتریوم سرمایه گذاری کرده اند.

جولیوس کمپنار تحلیلگر فنی ارشد در موسسه استوک چارتس می گوید: واضح است که درفضای رمزارز فقط چند بازیگر بزرگ وجود دارند و شلوغی آن مربوط به  تجار خرد و سرمایه گذاران است. افزایش محبوبیت رمز ارز به طور حتم سرمایه خرد بیشتری جذب می کند اما ما هم اکنون شاهد آن هستیم که تعداد زیادی از شرکت ها نیز روند سرمایه گذاری در رمزارز را در پیش گرفته اند.

بیشتر بخوانید

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته