شنبه 1 اردیبهشت 1403

رقابت کارگذاران بزرگ ژاپنی با صرافی های ارز دیجیتال

بزرگترین کارگذاران ژاپن به دنبال رقابت با صرافی های ارز دیجیتال برای به دست آوردن سود بیشتر در بازار دارایی های دیجیتال هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، بر اساس تحقیق انجام شده توسط وبسایت «مساری» (Messari)، سه شرکت بزرگ کارگذاری در ژاپن به دنبال تجربه به دست آوردن درآمد از طریق خدمات مبادله ارز دیجیتال هستند.

در این گزارش، مساری به درآمد عملیاتی و ارزش خالص پلتفرم های معاملاتی که توسط این سه شرکت اداره می شوند اشاره کرد که به سرعت در حال جلو زدن از رقبای ذاتا رمزارزی خود هستند.

محقق مساری «میرا کریستانتو» در توییتی اعلام کرد که سه کارگذار بزرگ ژاپن یعنی «اس بی آی»، «راکوتن»، و «مونکس» به وسیله سپرده مشتریان شروع به راه اندازی پلتفرم های مبادله رمز ارز کرده اند.

کریستانتو همچنین اشاره کرد که بسیاری از مدیران برجسته دارایی در حال جلب توجه قانون گذاران هستند تا مجوز عرضه محصولات و خدمات گسترده تر ارز دیجیتال را دریافت کنند.

به گفته وی: «مدیران دارایی بزرگ در حال لابی کردن با حکومت برای اخذ مجوز سیستم ذخیره سازی و صندوق قابل معامله هستند. اگر آن ها چراغ سبز دریافت کنند، بانک ها هم منتظر ملحق شدن به این اقدامات هستند.»

این گزارش از رگولاتور برتر مالی ژاپن «آزانس خدمات مالی» به دلیل منظور کردن نظارت های حمایتی بر روی رمزارز در چند سال گذشته که این جزیره را به یک قطب صنعت دارایی دیجیتال تبدیل کرده تمجید کرد.

مساری 26 مجوز منتشر شده برای صرافی های ارز دیجیتال از زمان رگولاتوری شدن در آوریل 2017 را مشخص کرد. بر اساس این تحقیق تا ماه آگوست 2020 «بیت فلایر» با بیش از یک میلیارد دلار ذخیره دارایی و ارزش خالص 146 میلیون دلار بزرگترین صرافی ژاپن است.

این گزارش همچنین شمار زیادی شرکت های به هم پیوسته و سرمایه گذاری ها را نشان داد که وارد صنعت رمزارز ژاپن شده اند.

در آوریل 2018، صرافی بزرگ «کوین چک» توسط شرکت آنلاین «مونکس» به وجود آمد. در اکتبر 2019، «گروه محصولات مالی» یک عرضه کننده خدمات مالی، در «هوبی ژاپن» سرمایه گذاری کرد.

بیشتر بخوانید

صرافی ارز دیجیتال (Exchange) چیست؟

اولین تجربه کاربران در خرید ارزهای دیجیتال احتمالاً شامل یک بستر تبادل ارز رمزنگاری شده خواهد بود. صرافی ارز دیجیتال یا Exchange یک بستر...

معاملات بر خط (Online Trading) چیست؟

معاملات بر خط (Online Trading) یعنی افراد می توانند به راحتی از منزل خود و از طریق نرم افزارها و سایت های معاملاتی سفارشات...

توقیف دارایی دیجیتال بدهکاران مالیاتی در آمریکا

سازمان امور مالیاتی ایالات متحده ممکن است برای جبران بدهی های معوق مالیاتی، دارایی های دیجیتال اشخاص را توقیف کند. به گزارش سکه نیوز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته