جمعه 31 فروردین 1403

ارزش معاملات رمز ارزی در یک اپلیکیشن بورسی آلمانی از یک میلیارد یورو گذشت

ارزش معاملات رمزارزی در یک اپلیکیشن بورسی آلمانی از یک میلیارد یورو گذشت

آمارها نشان می دهد که ارزش معاملات رمزارزها در یک اپلیکیشن که متعلق به دومین بازار سهام بزرگ آلمان است از یک میلیارد یورو بابر با 1.2 میلیارد دلار گذشت.

به گزارش سکه نیوز به نقل از نیوز بیت‌کوین، حجم معاملات رمزارزها بر روی اپلیکیشنی که توسط «بورس اشتوتگارت» ارائه شده است و «بیسون» نام دارد، از یک میلیارد یورو گذشت.

بورس اشتوتگارت روز دوشنبه اعلام کرد که ارزش معاملات رمزارزها در اپلیکیشن «بیسون» در سال جاری به یک میلیارد یورو رسیده است و این به معنای رسیدن به حجمی برابر با 1.2 میلیارد دلار است.

این در حالی است که اپلیکیشن «بیسون» در برخی از روزهای ماه نوامبر به رکورد ارزش معاملات 35 میلیون یورو طی یک روز نیز رسیده بود و آمار نشان می دهد که در سال گذشته تعداد کاربران فعال این برنامه کاربردی تا 180 درصد افزایش یافته و به 206 هزار کاربر رسیده است.

«یولی اسپانکووسکی» مدیر عامل شرکت «سووا» زیر شاخه شرکت سرمایه گذاری بورس دیجیتال اشتوتگارت و توسعه دهنده اپلیکیشن «بیسون» می گوید: امسال روند افزایش تعداد کاربران و حجم معاملات بیسون بسیار فراتر از انتظارات ما بود.

او همچنین اضافه کرد: «پیشرفت های موجود نشان می دهد که ما با معاملات ساده و مطمئن در این فضای بازار جذاب رمزارزها مسیر درستی را پیموده ایم.»

کاربران اپلیکیشن «بیسون» می‌توانند به صورت رایگان و با قیمت های مشخص به خرید و فروش رمزارزها بپردازند.

این در حالی است که بورس اشتوتگارت، یک بورس رمزارزی به نام «بورس دیجیتال اشتوتگارت» راه اندازی کرده است که مشتریان می توانند از طریق آن به معامله رمزارزها بپردازند.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

ایردراپ (Airdrop)چیست؟

مقدمه در حال حاضر بیش از 9,000 سکه دیجیتال در سایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) ثبت شده است، این بدان معناست که پروژه های جدید...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته