پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سرمایه گذاران با وجود ریزش بازار رمزارزها به ثبات امیدوارند

همه ارزهای دیجیتال این روز ها به سرازیری افتاده اند، اما سرمایه گذاران احساس می کنند این حرکت در راستای ثبات بازار است نه تسلیم آن.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دکریپت، بازار جهانی ارز دیجیتال امروز قرمز رنگ بود و تقریبا همه آنها شامل افت قیمت بودند. ارزش جهانی این بازار افت 6 درصدی داشته و به 950 میلیارد دلار کاهش یافته است.

بازندگان بزرگ شامل اتریوم با حدود 8 درصد افت، چین لینک 8.2 درصد و پروژه «سینثتیکس» با 12.2 درصد بوده اند. در واقع، فقط «یونیسوپ» بوده که به رشد موثر خود این بار با 1.3 درصد ادامه داده است. بد نیست که بگوییم همه 20 پروژه برتر (به جز استیبل کوین ها) ارزش از دست داده اند.

التهاب به وجود آمده در اوایل ژانویه راه را برای به کار بستن شیوه سرمایه گذاری حساب شده هموار کرد. شاخص ترس و طمع که در ابتدای ماه حدود 90 بود اکنون با یک شیب تند به دلیل فروکش کردن آرامش سرمایه گذاران به حدود 70 رسیده است.

اما شکست یک نفر فرصتی برای نفر دیگر جهت جمع آوری ارز های کم ارزش شده است. در این شرایط خرسی، شاخص خای فنی پیشنهاد می کنند که این یک فرصت برای جمع آوری سود است.

شاخص نوسانی، بیت کوین را در مقابل دلار امریکا در محدوده 20 قرار داده که دقیقا بالای موقعیت فروش بیش از حد قرار دارد.

بر اساس گزارشی که توسط سایت جمع کننده دیتا «گلس نود» منتشر شده، به نظر نمی رسد این افت ارزش به طور وسیع تری ادامه یابد.

با در نظر گرفتن نرخ سود خرج شده (SOPR)، یک اندازه گیری نرخ سود دارایی ها وقتی که آخرین بار به زنجیره منتقل شدند، بیت کوین در حال بازگشت به یک ریتم با ثبات است.

طبق این گزارش، جهت پایین آوردن این نرخ، سرمایه گذاران هنگام خسارت خواستار فروش می شوند که این باعث شکل گیری وضعیت فعلی بازار می شود.

بر اساس نسخه گلس نود از شاخص ترس و طمع، بیت کوین همچنان یک دارایی سالم برای سرمایه گذاری محسوب می شود. فروکش قیمت به زیر 40 هزار دلار به نظر می رسد باعث ثبات بازار می شود.

بنا بر شاید امروز برای معامله کنندگان خبر های بدی به همراه داشته اما با یک نگاه جامع به این نتیجه می رسیم که این فقط یک روز دیگر در سرزمین رمزارز است.

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

آشنایی با ارز دیجیتال هگز (HEX)

ارز هگز توسط ریچارد هارت در 2 دسامبر 2019 طراحی و راه اندازی شد و خود را به عنوان یک گواهی سپرده بر روی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینتروپی (NOIA)

سینتروپی، اینترنت عمومی را به یک اینترنت ایمن و کاربر محور تبدیل می کند که در آن رمزگذاری و عملکردِ داخلی وجود دارد و...

آشنایی با ارز دیجیتال متال (MTL)

متال (MTL) واحد پول بومی محصولات متال و بخشی اساسی از اکوسیستم متال است. به گفته تیم سازنده، ارسال و دریافت هرگونه رمزارز به...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته