جمعه 10 فروردین 1403

شبکه کونوس کوین حمله 51 درصد را کنترل کرد

از روز شنبه 5 اکتبر، شبکه کونوس کوین تحت حمله 51 درصد قرار گرفته است. کونوس کوین با وجود مدت زمان محدود معرفی توانسته است حجم معاملات خود را به میزان مناسبی افزایش دهد. علاوه بر معرفی در صرافی‌های مهمی همچون IDAX، کونوس کوین توانسته است رشد قیمت قابل قبولی را تجربه کند.

افزایش حجم مبادلات و افزایش چند برابری قیمت کونوس تنها در عرض چند ماه توانسته است توجه کاربران حوزه اقتصادی رمزارزها را به خود جلب کند. با این حال همین افزایش قیمت بالا، باعث جلب توجه هکرها هم شده است.


کیف پول آنلاین کونوس چیست ؟


کونوس در پی یک اطلاعیه اعلام کرده است که حمله 51 درصدی روی شبکه خود را کاملا دفع کرده است. دفع کامل حمله 51 درصدی روی شبکه کونوس کوین با به روزرسانی نودهای شبکه و افزایش ضریب امنیتی آن همراه بوده است. به نظر می‌رسد که دفع کاملا این حمله تنها در عرض دو روز، افزایش اعتبار امنیتی این رمزارز را در پی خواهد داشت.

شبکه بلاک‌چین با توجه به ساختار دموکراتیک خود مستعد ظهور برخی اختلالات در شبکه است. در حمله 51 درصدی به کونوس کوین برخی تراکنش های غیر واقعی و تقلبی (reverse transactions) وارد شبکه شدند و سعی در بی‌اعتبار (invalid) کردن شبکه داشتند که تمامی آنان توسط کونوس کوین مدیریت شدند.

بسیاری از رمزارزهای معتبر همچون زن‌کش (Zencash)، موناکوین(Monacoin)، لایت‌کوین کش (Litecoin Cash) و هاردفورک‌های بیت‌کوین همچون بیت‌کوین گلد (Bitcoin Gold) پیش از این مورد حمله 51 درصد قرار گرفته بوده‌اند.

کنترل شبکه کونوس و دفع کامل حمله 51 درصد تضیمن خواهد کرد که قیمت رو به رشد آن ادامه پیدا کند. قیمتی که توانسته است توجه بسیاری از فعالان اقتصادی حوزه رمزارزها را به خود جلب کند. کونوس کوین همچنین پس از اعمال تغییرات حوزه تراکنش‌ها، به همه ذی‌نفعان اطلاع رسانی خواهد کرد.

منبع: counos.io

مطالب مرتبط:

آینده روشن رمزارز کونوس

بیشتر بخوانید

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

یکی از شبکه های غیر متمرکز موفق در زمینه سپرده گذاری رمزارز - استکینگ رمزارز پلتفرم جامع کونوس است. شرکت کونوس به عنوان یک نهاد خدمات مالی رمزارز در سال 2017 در کشور سوئیس تاسیس شد. شرکت کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و همچنین استفاده از افراد متخصص در زمینه حقوق جزای بین الملل توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ممتازی در بین بهترین پلتفرم های بلاک چین جهان به خود اختصاص دهد.

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس بیت (CBit)

کونوس بیت، هارد فورک جدید بیت کوین است که توسط پلتفرم کونوس معرفی شده است. این رمزارز ادامه زنجیره بیت کوین است و شامل...

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس کوین (CCA)

کونوس کوین یک ارز رمزنگاری شده است که در یک شبکه کاملاً مستقل فعالیت می کند. این سکه از الگوریتم مبتنی بر اسکریپت (SCRYPT)...

آشنایی با ارز دیجیتال کونوس U

توانایی پرداخت با استفاده از یک ارز و در عین حال دریافت سود برای آن مسئله ای است که هرگز تا کنون واقعیت نداشته...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته