پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

شرکت‌های رمزارزی در فیلیپین از بانک مرکزی مجوز می‌گیرند

بانک مرکزی فیلیپین دست به توسعه و بهبود قوانین رگولاتوری فضای رمزارز زده تا آن را شامل همه عرضه کنندگان خدمات مالی مربوط به ارز های دیجیتال کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، در ادامه ظهور رگولاتوری های روشن و صریح بر روی رمز ارز در سراسر جنوب شرق آسیا، بانک مرکزی فیلیپین (BSP)، روش رگولاتوری وسیع تری برای شرکت های دارای دیجیتال در این کشور تصویب کرده است.

بر اساس گزارش «فیلیپین دیلی»، تمامی شرکت های خدمات رمزارز در این کشور اکنون باید از بانک مرکزی فیلیپین مجوز دریافت کنند.

بنا بر این، صرافی های مربوط به معامله رمزارز به رمزارز و پلتفرم های ذخیره سازی حالا باید مجوز بانک مرکزی را به دست آورند. این قوانین کلیه پلتفرم های مشتق از ارزهای دیجیتال را پوشش می دهد.

تمام شرکت های رمزارز در این کشور باستی از مقررات جهانی شامل مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم پیروی کنند.

از نظر «بنجامین دیونکو» رییس بانک مرکزی فیلیپین، گسترش این قوانین رگولاتوری برای تسریع نوسعه فضای رمزارزی در سه سال گذشته موثر بوده است. در سال 2017، بانک مرکزی دست به انتشار قوانینی برای صرافی های درگیر در معاملات رمزارز-فیات زد.

به گفته دیونکو، قوانین جدید رخنه های رگولاتوری موجود را در اکو سیستم خدمات مالی رمزارز برطرف می کند. وی افزود که بانک مرکزی متعهد به برقراری توازن بین نوآوری های مالی در حال ارتقای خود می باشد، مادامی که مسئولیت های نطارتی خود را حفط می کند.

در سال 2020، BSP شروع به هم اندیشی درباره عرضه ارز دیجیتال بانک مرکزی نمود. با این حال این نهاد مالی به این نتیجه رسید که هنوز برای ایجاد این ارز دیجیتال پرطرفدار آمادگی ندارد، اما به طور فعال نظاره گر صحنه است.

جنوب شرق آسیا همچنان با ساز و کار مثبت خود بر روی فناوری های در حال ظهور یک قطب برای سرمایه گذاری آزاد محسوب می شود.

همانطور که پیش تر توسط کوین تلگراف گزارش شده، 50 درصد سهم جهانی معاملات ارز دیجیتال در اختیار قاره آسیا می باشد.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته