پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

شهرداری میامی وایت پیپر بیت کوین را روی سایت خود آپلود کرد

شهرداری میامی در ایالت فلوریدا آمریکا در راستای وعده های شهردار این شهر برای تبدیل آن به قطب نوآوری های رمزارزی، وایت پیپر بیت کوین را روی سایت خود قرار داد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، شهرداری میامی با این اقدام که روز چهارشنبه صورت گرفت، به جمع رو به فزایش دولت ها و شرکت هایی پیوست که از سند اولیه بیت کوین میزبانی می کنند.

فرانسیس سوارز (Francis Suarez) شهردار میامی با تایید این خبر در یک پیام توییتری، بر تعهد خود برای تبدیل این شهر به «قطب نوآوری های رمزارزی» تاکید دوباره کرد.

او در هفته های اخیر به صورت مداوم در شبکه های اجتماعی درباره ظرفیت های شهر میامی برای میزبانی از فناوری های رانده شده از ایالت کالیفرنیا تبلیغ کرده است.

شهرداری میامی در پیام توییتری خود نوشته بود: میامی اولین شهرداری است که از وایت پیپر ساتوشی میزبانی می کند.

در واقع، تصمیم سوارز برای آپلود وایت پیپر بیت کوین بیش از آنکه اقدامی علیه تهدیدهای حقوقی «کرگ رایت» مدعی مبدع بیت کوین باشد، چاپلوسی برای طرفداران ماکسیمالیست بیت کوین به شمار می رود.

درباره تلاش های شهر میامی برای پیوستن به دنبال ارزهای دیجیتال اینجا بیشتر بخوانید.

به گزارش سکه نیوز، کرگ رایت (Craig Wright) برنامه نویس مشهور استرالیایی که مدعی است ساتوشی ناکاموتو است، به تازگی دو تارنمای bitcoin.org و bitcoincore.org را تهدید کرده در صورتی که وایت پیپر بیت کوین را از تارنمای خود حذف نکنند، علیه آنان اقدام حقوقی خواهد کرد.

جزئیات این خبر را اینجا بخوانید

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته