جمعه 7 اردیبهشت 1403

یک صرافی رمزارز فعالیت خود برای مشتریان انگلیسی را متوقف کرد

به دنبال ممنوعیت معاملات مشتقات رمزارز توسط مرجع راهبرد امور مالی انگلستان (FCA)، از 31 مارس، بای بیت خدمات خود را به مشتریان با آدرس IP مستقر در انگلیس متوقف می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، صرافی مشتقات ارز دیجیتال مستقر در سنگاپور بای بیت روز جمعه اعلام کرد خدمات خود را برای مشتریان مستقر در انگلستان متوقف می کند. بای بیت طیف وسیعی از محصولات معاملاتی با کیفیت را برای ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، اتر، بیت کوین کش، لایت کوین و غیره ارائه می دهد.


ارز دیجیتال چیست؟


در اطلاعیه این شرکت آمده است که این اقدام به دنبال ممنوعیت کلی معاملات خرد مشتقات ارز های دیجیتال شده توسط مرجع راهبرد امور مالی انجام می شود و به مشتریان انگلیسی تا 31 مارس فرصت داده می شود تا وجوه خود را از این پلتفرم خارج کنند.
این پست همچنین میل این شرکت را برای ادامه گفتگو با نهادهای رگولاتوری به امید بازگشایی دوباره تجارت در انگلیس تأیید کرد.

در این اعلامیه می خوانیم:
«ما خواهان همکاری فوری شما در این زمینه هستیم. ما به دلیل این وضعیت افسوس میخوریم و به دنبال گفتگو با نهادهای رگولاتوری برای بررسی گزینه ها خواهیم بود. ما امیدواریم که در آینده بتوانیم این امتیاز را کسب کنیم که دوباره به شما خدمت کنیم.»

از این پس، ثبت نام های جدید در صرافی با استفاده از شماره تلفن های همراه یا آدرس های IP مستقر در انگلیس به طور خودکار رد می شود.

در اکتبر سال 2020 ، FCA با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که کلیه معاملات خرد مشتقات ارزهای دیجیتال، شامل محصولاتی مانند گزینه ها، معاملات آتی و ETN ممنوع است. این ممنوعیت از اوایل ژانویه 2021 اجرا شد.

نکته قابل توجه، تصمیم FCA در مورد ممنوعیت این محصولات در مقابل بازخورد دریافت شده از مشاوران صنعت بود. FCA نظرات نهادهای تجاری، مقامات ملی، صرافی ها و نمایندگان حقوقی را جلب کرد، در حالی که 97 درصد پاسخ دهندگان مخالف احتمال ممنوعیت بودند.

کد خبر: 1399121605MGMMMF

مطالب مرتبط:

صرافی ارز دیجیتال آمریکایی معاملات XRP را متوقف می کند

بایننس قالب جدید عرضه اولیه صرافی خود را با توکن هواداری آث میلان آزمایش کرد

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته