پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

نخستین رمزارز بازی رایانه‌ای در ژاپن تایید شد

انجین کوین به عنوان نخستین رمزارز بازی رایانه ای در ژاپن تایید شده است ، البته این تاییدیه پس از تامین الزامات قانونگذاران به دست آمده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین، براساس بیانیه ای جدید انجین کوین (ENJ) از سوی بنیاد صرافی ارزها مجازی ژاپن (JVCEA) قانونی اعلام شده است.

این پلتفرم بلاک چین بازی های رایانه ای در 26 ژانوی سال جاری در کوین چک ثبت و عرضه می شود. بنابراین کاربران ژاپنی می توانند آن را باید بخرند و با بیت کوین مبادله کنند. ارزش این سکه پس از انتشار این اخبار 71 درصد رشد کرد و اکنون به قیمت 0.4385 دلار در بازار تبادل می شود.

«ماکسیم بلاگف» مدیر ارشد اجرایی انجین اشاره کرد چنین اقدامی به گسترش فرهنگ بلاک چین بازی های رایانه ای در سراسر ژاپن کمک می کند،او در این باره گفت: « از بازی رایانه های سوپر ماریو گرفته تا پوکمون  و فاینال فانتزی، ژاپن به مکانی برای عرضه بازی هایی تبدیل شده که محبوب هستند. فرهنگ نوآوری چین به طور مستقیم با انجین نیز یکپارچه شده است. ما معتقدیم برخی از بهترین بازی های رایانه ای بلاک چین جهان در زاپن ساخته شده اند و ما به آنها کمک می کنیم با اتکا به فناوری های قدرتمند به حداکثر توانایی خود دست یابند.»

JVCEA یک سازمان است که توسط آژانس سرویس های مالی ژاپن تاسیسی شده و قوانین خود را تعیین می کند. پروژه های رمزارز  باید مانند انجین فرایندهایی قدرتمند را پست سربگذارند.

 

شاید پرسیده باشید: بلاک چین چیست؟!

 

«یوشیدا هاشپورت» مدیر ارشد اجرایی این شرکت جزییات بیشتری درباره این طرح فراهم کرده است.

او می گوید : « انجین در سال 2019 میلادی با ورود به بازار چین تععهد بزرگی برای خود ایجاد کرد و قصد دارشت کسبو کار خود را بدون توجه به شرایط بازار گسترش دهد . پس از یک سال  تاییده و ثبت سکه انیجین در کوین چک نقطه عطفی برای اینجین و استفاده از این پلتفرم بلاک چین در ژاپن است.»،این شرکت در سال 2017 میلادی آغاز فعالیت خود را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید

سازمان نصر: مسدودیت صرافی ها تاثیر معکوس خواهد داشت

رئیس کمیسیون رمزارز و بلاک چین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به انتقاد از نامه رئیس مجلس جهت مسدود سازی درگاه های پرداخت...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته