پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

کیف پول موبایل کونوس

وقتی صحبت از کیف پول ارزهای رمزنگاری شده می شود، کیف پول موبایل کونوس گزینه ای برجسته و بسیار مناسب است.

این کیف پول ویژگی های شگفت انگیز بسیاری دارد که کاربران را قادر می سازد تا با خیال راحت و ایمن در معاملات رمزنگاری شرکت کنند.

کیف پول کونوس یک کیف پول رمزنگاری جامع است که می تواند به کاربران در ارسال، دریافت و ذخیره ارزهای رمزنگاری شده و سکه های پایدار(Stable coins) و معاملات ساده کمک کند.


کیف پول چند امضا و کونوس


این کیف پول علاوه بر پشتیبانی از طیف گسترده ای از ارزهای رمزنگاری شده معروف و بزرگ و پایدار، از مزایای بسیاری نیز برخوردار است که در ادامه به آن ها می پردازیم.

کیف پول الکترونیکی کونوس برای گوشی های با سیستم عامل اندروید (android) و آی او اس(IOS) منتشر شده است که کاربران را قادر می سازد تا به راحتی و به طور امن رمزارزها را ارسال و دریافت کنند. عملکرد و رابط کاربری این کیف پول بسیار ساده و مناسب برای همه کاربران از جمله کاربران تازه کار است.

کیف پول الکترونیکی کونوس یکی از بهترین و کاربردی ترین برنامه هایی است که کاربران را قادر می سازد تا به تبادل رمزارز بپردازند.

این برنامه یک پلتفرم آنلاین نظیر به نظیر است که خدمات متنوع مالی ارائه می دهد که پاسخگوی تمام نیازهای مالی آنلاین کاربران کونوس می باشد.

این والت مجموعه ای از بهترین رمزارزها از جمله بیت کوین، لایت کوین، دش، اتریوم، ریپل، تتر ، کونوس و … را پشتیبانی می کند.

در این مقاله از سکه نیوز به مروری بر کیف پول موبایل کونوس و آموزش کامل کار با آن می پردازیم.

کیف پول موبایل کونوس

مزایای کیف پول کونوس

سرعت

با استفاده از این کیف پول رمزنگاری شده، کاربران قادر خواهند بود تا به صورت بسیار ساده و سریع معاملات خود را با ارزهای رمزنگاری شده مختلف انجام دهند. همچنین می توانید از طریق قسمت های مختلف کیف پول با سرعت بالا جستجو کنید و نمونه کارها، سکه های مختلف و غیره را به آرامی بررسی کنید.

امنیت

شاید قوی ترین ویژگی کیف پول موبایل کونوس امنیت فوق العاده بالای آن باشد. برای دستیابی به این سطح امنیتی بالا ، ویژگی های امنیتی بی شماری برای این کیف پول رمزنگاری شده در نظر گرفته شده است.

علاوه بر رمز ورود سنتی ، کاربران می توانند رمز ورود دوم را نیز انتخاب کنند تا هنگام انجام معاملات از آن استفاده کنند.

علاوه بر این، کاربران می توانند با استفاده از احراز هویت گوگل (Google Authenticator) احراز هویت دو عاملی را فعال کنند و در هنگام انجام هرگونه معامله، لازم است کد را وارد کنند.

از جمله اقدامات امنیتی دیگر، قابلیت تأیید ایمیل است که علاوه بر Face ID و Touch ID برای ورود به کیف پول ، برای اقدامات حساس در کیف پول به تأیید ایمیل نیز نیاز دارد.

حریم خصوصی

یکی از اولویت های کیف پول موبایل کونوس حریم خصوصی کاربران بوده است و از طریق بسیاری از اقدامات ایمنی و امنیتی که اعمال شده است، از حریم خصوصی کاربران به شدت محافظت می شود.

امنیت دارایی و اطلاعات شخصی کاربران حفظ می شود و به همین دلیل محیطی برای آنها فراهم شده است تا با خیالی آسوده در معاملات رمزنگاری شرکت کنند.

فناوری های استفاده شده در کیف پول دیجیتال کونوس

۱. رمزگذاری کیف پول موبایل

کیف پول موبایل کونوس یک ویژگی رمزگذاری جدید اضافه کرده است که به کاربران اجازه می دهد تا کلیدهای خصوصی خود را رمزگذاری کنند و بنابراین امنیت کیف پول را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند.

نکته مهمی که در این بخش وجود دارد و امنیت کیف پول را دو چندان می کند این است که مجموعه و شرکت کیف پول کونوس نیز هیچ دسترسی به کلید خصوصی شما نخواهد داشت، چون فقط شما از کد پین مطلع هستید و کلید خصوصی شما با آن کد رمزگذاری شده است.

بنابراین کنترل و دسترسی به رمزارزهای شما، فقط توسط شخص خودتان امکان پذیر است. این ویژگی امنیتی جدید افزودن کد PIN است. کد پین جدید جایگزین گزینه رمز دوم قدیمی در کیف پول خواهد شد. و بدین ترتیب، برای تنظیم کد PIN جدید، کاربران باید رمز دوم قدیمی خود را وارد کنند.

در قسمت های زیر بررسی خواهیم کرد که چگونه می توانید یک کد پین جدید تنظیم کنید. اما ابتدا ببینیم چه کاری انجام می دهد و چگونه کار می کند.

رمزگذاری کلیدهای خصوصی

ویژگی جدید رمزگذاری کیف پول موبایل کونوس به کاربران امکان می دهد تا کلیدهای خصوصی خود را با استفاده از کد PIN رمزگذاری کنند.

هنگامی که کلیدهای خصوصی با کد PIN رمزگذاری می شوند ، فقط کاربر می تواند آنها را رمزگشایی کند. دلیل آن این است که کد پین در هیچ سروری ذخیره نمی شود. فقط کاربر یا صاحب حساب به آن دسترسی دارد.

بنابراین، صاحب حساب مسئولیت کامل ذخیره کد PIN را با خیال راحت و ایمن دارد. وقتی کاربران یک کد پین را انتخاب کردند، باید آن را بنویسند و بسیار ایمن نگه داری کنند.

از آنجا که این کد به صورت آنلاین ذخیره نمی شود، اگر آنها کد PIN را از دست بدهند ، تمام دارایی آنها از بین می رود چون که کد پین قابل بازیابی نیست. این ویژگی نهایت قدرت و حریم خصوصی را به کاربران ارایه می دهد.

فقط آنها به کلیدهای خصوصی خود دسترسی دارند. حتی اگر همه سرورها هک شوند ، هیچ کس نمی تواند به دارایی آنها دسترسی پیدا کند.

چگونه یک کد پین (PIN code) تنظیم کنیم؟

کد PIN برای انجام معاملات ضروری است. زیرا برای ارسال معامله، باید رمز خصوصی کیف پول خود را رمزگشایی کنید. و کلیدهای خصوصی با کد PIN رمزگذاری شده اند. در اینجا ، خواهیم دید که چگونه می توانید یک کد پین جدید را مرحله به مرحله تنظیم کنید. بنابراین ، هنگامی که یک معامله را انجام می دهید ، پس از وارد کردن رمز عبور دوم، در مرحله آخر پیام زیر را مشاهده می کنید ، باید به حساب کونوس بروید.

کیف پول موبایل کونوس

وقتی وارد صفحه زیر شدید، login را انتخاب کنید.

کیف پول موبایل کونوس

در صفحه ورود(login) ، ایمیل و رمز ورود خود را وارد کنید. (اینها همان ایمیل و رمز عبوری هستند که برای ورود به کیف پول استفاده می کنید). سپس بر روی log inکلیک کنید.

کیف پول موبایل کونوس

وقتی وارد داشبورد شدید ، روی SETUP PIN CODE کلیک کنید.

کیف پول موبایل کونوس

هنگامی که به صفحه تنظیم کد PIN رسیدید ، ابتدا دستورالعمل ها را با دقت بخوانید.

کیف پول موبایل کونوس

همانطور که مشاهده می کنید ، باید رمز دوم خود را وارد کنید. سپس باید یک کد پین انتخاب کنید و آن را تکرار کنید. در آخر روی Save کلیک کنید. سرانجام ، پس از تنظیم کد PIN ، می توانید پیام زیر را مشاهده کنید:

“Your private keys have been secured by your personal PIN code.”

کیف پول موبایل کونوس

تمام شد! کد پین شما تنظیم شده و کلیدهای خصوصی شما امن و رمزگذاری شده اند.

۲. قابلیت ارسال رمزارز با ایمیل

یکی از ویژگی های منحصر به فرد کیف پول کونوس، قابلیت ارسال ارز دیجیتال به وسیله ایمیل است. با طراحی این ویژگی هوشمندانه، کاربران مجبور نیستند هیچ آدرس کیف پولی را مبادله کنند.

در کیف پول های ارزهای رمزنگاری شده دیگر، همچنان برای ارسال معاملات به آدرسهای رمزگونه ای مانند آدرس های زیر نیاز داریم:

BtjAzWGLyAavUkbw3QsyzzNDKdtPXk95D یا TKT4UESIKTTRALRRLWS4SENSTJX6ODCW.

گیرنده باید قبلاً در سیستم باشد و باید آدرس وی را از او بپرسیم. و پس از ارسال رمزارز، هیچ راه آسانی برای تشخیص اینکه چه کسی گیرنده بوده است وجود ندارد. این روش برای معاملات انبوه کاربر پسند و مناسب نیست.

اکنون، با وجود کیف پول کونوس این روش تغییر کرده است.

با انتشار کیف پول کونوس، کاربران می توانند رمزارز را به ایمیل ارسال کنند، حتی اگر گیرنده هنوز در کیف پول عضو نباشد.

فرستنده فقط یک آدرس ایمیل می نویسد که این راحت ترین روش ارسال رمزارز است.

بنابراین اگر شما آدرس کیف پول طرف مقابل را در اختیار نداشته باشید، به سادگی میتوانید با استفاده از آدرس ایمیل او، ارز دیجیتال مورد نظر خود را برای آن شخص ارسال کنید. اگر شخص دریافت کننده ارز دیجیتال دارای آدرس کیف پول رمزارز باشد، ارزهای دیجیتال ارسال شده بلافاصله به حساب کیف پول او وارد شده و عملیات کامل می شود. در غیر اینصورت و در حالتی که شخص دریافت کننده آدرس کیف پول نداشته باشد، ایمیلی برای او ارسال خواهد شد. در این ایمیل لینکی برای رجیستر کردن کیف پول به دریافت کننده ارایه می شود، به محض انجام رجیستری، ارزهای دیجیتال ارسال شده، توسط طرف مقابل دریافت خواهد شد و عملیات کامل می شود.

کیف پول کونوس از پیشگامان استفاده از این ویژگی برای ارزهای دیجیتال است و سهولت انجام عملیات را برای کاربران به ارمغان آورده است. پی پال نیز از این ویژگی برای پول فیات بهره برده است و امکان ارسال پول فیات با استفاده از ایمیل را فراهم آورده است.

کیف پول موبایل کونوس

۳. فناوری بیومتریک اثر انگشت

فناوری بیومتریک ویژگی های منحصر به فرد جسمی انسان را برای احراز هویت هوشمند اندازه گیری می کند. اثر انگشت یک ویژگی فیزیکی رایج است که همه افراد منحصراً از آن برخوردار هستند. احراز هویت بیومتریک اساساً از مشخصات فیزیکی منحصر به فرد مانند اثر انگشت یا ویژگی های صورت برای تأیید هویت فرد استفاده می کند. در حال حاضر فناوری بیومتریک اثر انگشت نقش بسیار مهمی در ایجاد فضای محافظت شده برای مشتریان برای حفظ حریم خصوصی خود در شبکه های اجتماعی دارد.

اسکن اثر انگشت هنگامی محبوب شد که تلفن های هوشمند شروع به گنجاندن اسکنر های اثر انگشت در سخت افزار خود کردند. بسیاری از کاربران تلفن های هوشمند عادت دارند اثر انگشت خود را اسکن کنند تا سریع قفل تلفن خود را باز کنند یا خریدهای درون برنامه ای انجام دهند. استفاده از این فناوری راحتی در حفظ امنیت را برای کابران به ارمغان می آورد. گذشته از راحتی ، فناوری های بیومتریک مانند اثر انگشت امنیت بیشتری را نیز ارائه می دهند.

فریب دادن یک اسکنر بیومتریک بسیار دشوار است، بنابراین نتیجه مثبت کاذب در این اسکنرها بسیار بعید است. بیومتریک افراد را بیشتر از اینکه افراد را بر اساس آنچه می دانند (به عنوان مثال یک رمز عبور یا پین) یا آنچه که دارند (به عنوان یک کارت کلید) شناسایی کند، بر اساس افرادی که هستند، شناسایی می کند. علاوه بر این ، تهدید به سرقت رفتن رمز عبور یا احتمال پین فراموش شده را از بین می برد.

این امر فناوری بیومتریک را برای پرداخت های همراه و بانکی با امنیت بالا ایده آل می کند، به همین دلیل کیف پول های موبایل و برنامه های بانکی اقدام به اجرای فناوری بیومتریک اثر انگشت به عنوان اقدام امنیتی کرده اند. زمان تأیید در حوزه شناسایی بیومتریک به طور کلی کمتر از 5 ثانیه است.

تنظیم این ویژگی آسان و ایمن است زیرا اطلاعات کارت پرداخت مشتریان در دستگاه های آنها ذخیره نمی شود. پس از راه اندازی، مشتریان می توانند هویت خود را با استفاده از عنبیه چشم یا بیومتریک اثر انگشت تأیید کنند. کل این فرایند ثانیه ای طول می کشد و به جذابیت آن می افزاید.

خدمات کیف پول دیجیتال کونوس و اهمیت فن آوری های بیومتریک

یکی از مهمترین تغییرات رویکردهای پرداخت این است که پرداختها از پول نقد به پول دیجیتال تغییر می کند. امروزه ، آنچه باعث موفقیت خدمات کیف پول دیجیتال می شود ، توانایی آنها در ایجاد تعاملات بدون اصطکاک و یکپارچه با کاربر است.

کیف پول دیجیتال کونوس برای پیاده سازی فناوری بیومتریک اثر انگشت در بستر رسمی خود ، انواع خدمات را با در نظر گرفتن تمامی جزییات ارائه می دهد. بسیار مهم است که کیف پول دیجیتال ما در برابر پروژه های جعلی محافظت شود. کیف پول دیجیتال کونوس، با اجرای رویکردهای بیومتریک ، محیط امنی را برای مشارکت در زمینه های مالی برای مشتریان خود فراهم کرده است.

در سیستم عامل کیف پول دیجیتال کونوس، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، می توانید قابلیت استفاده از اثر انگشت را فعال کنید. هنگام وارد کردن اطلاعات خود ، از فرد خواسته می شود که انگشت خود را روی دکمه صفحه اصلی یا صفحه دستگاه چند بار قرار دهد. این اثر انگشت منحصر به فرد در دستگاه و در پایگاه داده برنامه ثبت می شود.

کیف پول موبایل کونوس

فناوری بیومتریک کیف پول دیجیتال کونوس اثر انگشت اولیه را اسکن کرده و سپس آن را به رشته های باینری رمزگذاری شده ترجمه می کند. یک الگوریتم پایه ایجاد شده و در آینده استفاده می شود تا اجزای اصلی اثر انگشت اصلی را با اثر انگشت جدید وارد شده در زمان واقعی (Real time) مطابقت دهد. با ایجاد این الگوی دیجیتالی، امکان تأیید دقیق با وجود تغییرات جزئی در سطح پوست یک فرد فراهم می شود.

کیف پول موبایل کونوس

ملاحظات امنیتی

بررسی سریع معیارهای سرقت دیجیتالی نشان می دهد که بیشتر مجرمان ارزهای رمزنگاری شده در واقع بر سرقت از صرافی ها متمرکز هستند. تقریباً 96٪ از کل سرقت های ارزهای رمزنگاری شده از صرافی ها بوده است، در مقابل فقط 4٪ از کیف پول های ارز دیجیتال هدف سرقت قرار گرفته اند.

از زمان راه اندازی بیت کوین در سال 2008 ، بیش از 1.5 میلیارد دلار دارایی رمزنگاری شده از صرافی ها به سرقت رفته است. از این خسارات، بیش از نیمی از آنها در سال 2018 اتفاق افتاده است ،950 میلیون دلار در سال 2018 به سرقت رفته است ، در حالی که این رقم در سال 2017 به 266 دلار یوده است، این امر نشان می دهد که مجرمان اینترنتی پیچیده تر می شوند و خطرات هک شدن در حال افزایش است. کیف پول دیجیتال کونوس در تلاش است تا با استفاده از فناوری های بیومتریک اثر انگشت پیشرفته، از بروز انواع اقدامات غیرقانونی و سرقت دارایی کاربران جلوگیری کند.

هرچه استفاده از کیف پول های رمزنگاری شده بیشتر می شود، ضرورت در نظر گرفتن ملاحظات امنیتی نیز ملموس تر می شود. بنابراین، کیف پول دیجیتال کونوس تلاش می کند تا محیطی امن را برای جلوگیری از انواع فعالیت های کلاهبرداری فراهم کند.

4. فناوری تایید دو مرحله ای (2FA)

یکی از بهترین روش‌های ایمن‌سازی حساب‌های‌ کاربری که تمام سرویس‌های جهانی معتبر از آن استفاده می‌کنند، احراز هویت دو مرحله‌ای است. به کاربران کیف پول کونوس پیشنهاد می‌شود که در جهت ممانعت از دسترسی‌های غیر مجاز و افزایش امنیت، احراز هویت دو مرحله‌ای گوگل (google authenticator) را در پنل کاربری خود که در بالا نشان داده شده است فعال کنند.

این برنامه، اپلیکیشنی امنیتی بوده که می‌تواند از حساب‌های کاربری مختلف در مقابل نفوذ هکرها و سرقت رمز عبور محافظت کند.

راه‌اندازی این اپلیکیشن، فرایند بسیار ساده‌ای است که از طریق پروسه‌ای به نام «احراز هویت دو مرحله‌ای» (Two-factor Authentication)، از اکانت‌های شما محافظت می‌کند. با فعال‌سازی این سرویس، هر بار که بخواهید وارد اکانت مورد نظرتان شوید، علاوه بر پسورد همیشگی، باید کد اعلام شده توسط Google authenticator را نیز وارد کنید که کد مذکور از طریق اپلیکیشن قابل دریافت است.

نکته قابل توجه که این سرویس را متمایز می‌کند این است که کدهای اعلام‌شده، هر چند ثانیه بر اساس الگوریتم ناشناخته‌ای تغییر می‌کنند و به همین دلیل احتمال هک شدن اکانت شما تقریباً غیرممکن می‌شود.

5. قابلیت دریافت رمزارز به وسیله QR code

کد QR یک روش ساده ، سریع و ایمن برای اشتراک گذاری آدرس در هنگام انتقال ارز رمزنگاری شده بین دو دستگاه است.

این امر علاوه بر معاملات غیر حضوری، به ویژه در معاملات حضوری نیز بسیار مفید است ، زیرا از تایپ کردن کدهای بسیار طولانی به صورت دستی جلوگیری می کند و سبب صرفه جویی در زمان و بالا بردن امنیت و دقت در معاملات می شود.

به زبان ساده ، ارسال رمزنگاری از طریق کد QR به این معنی است که گیرنده باید کد QR آدرسی را که می خواهد ارز رمزنگاری شده خاصی به آن ارسال شود ، نمایش دهد. همانطور که در تصویر زیر مشاده می کنید، این کار با نرم افزار کیف پول کونوس به راحتی انجام می شود.

تصور کنید ۱۰۰ دلار را از شخصی طلب دارید و از او درخواست می کنید که به صورت رمزارز پول شما را پرداخت کند، متنی نیز به دلخواه برای شخص مورد نظر در این خصوص می نویسید. به وسیله کد QR، طرف مقابل آدرس دقیق کیف پول شما و مبلغ درخواستی را دریافت می کند و معامله به راحتی انجام می شود.

کیف پول موبایل کونوس

راهنمای استفاده از کیف پول موبایل کونوس

پس از ورود به کیف پول وارد محیط زیر می شوید که در منو پایین صفحه گزینه های مختلف از جمله بلاگ، صرافی ها(exchange)، پیام ها(message) و تنظیمات را مشاهده می کنید.

در وسط منو پایین صفحه نماد کیف پول را مشاهده می کنید که از این قسمت می توانید شروع به خرید و تبادل رمزارزها کنید.

ارسال

برای انجام معامله ای به صورت ارسال ارز رمزنگاری شده برای شخصی که از کیف پول رمزنگاری کونوس استفاده می کند، ابتدا باید به پورتفوی خود بروید که همان صفحه اصلی کیف پول است. در آن بخش می توانید تمام ارزهای رمزنگاری شده و پول های ثابت را علاوه بر موجودی خود برای هر یک از آنها مشاهده کنید. فرض کنید می خواهید Counos Coin (CCA) را برای کسی ارسال کنید. برای ارسال ارز رمزگذاری شده برای هر کسی، به آدرس کیف پول وی برای آن سکه یا آدرس ایمیل او نیاز دارید. بنابراین می توانید بر روی Counos Coin در نمونه کارهای خود ضربه بزنید و در صفحه جدید در پایین سمت راست یک نماد برای ارسال وجود دارد. بر روی نماد ارسال کلیک کنید و در صفحه جدید لازم است برخی از اطلاعات را اضافه کنید. این اطلاعات شامل مقدار سکه ای که می خواهید ارسال کنید و از همه مهمتر آدرس کیف پول یا ایمیل گیرنده است. بنابراین مقدار سکه و آدرس کیف پول گیرنده را وارد کنید.

توجه: تایپ آدرس کیف پول اساساً غیرممکن است. بنابراین به دلایل ایمنی ، کافی است آدرسی را که از طرف مقابل دریافت کرده اید کپی و پیست کنید.

در آخر ، روی ارسال کلیک کنید و کار به پایان رسید. معامله انجام شده و ارز رمزنگاری شده برای طرف مقابل ارسال شده است. همانطور که مشاهده می کنید ارسال رمزنگاری برای شخصی که از کیف پول Counos Mobile استفاده می کند بسیار ساده است. آنقدر ساده است که ارسال هر مقدار رمزنگاری کمتر از 30 ثانیه طول می کشد.

دریافت

حال بیایید ببینیم که چگونه می توانید با استفاده از کیف پول موبایل کونوس معامله را دریافت کنید. اگر می خواهید معامله ای دریافت کنید، کارهای زیادی را نیاز نیست که انجام دهید. برای هر سکه ای که می خواهید دریافت کنید فقط به آدرس کیف پول یا آدرس دریافت خود نیاز دارید. علاوه بر این، برای دریافت رمزارز می توانید به فرستنده اجازه دهید کد QR شما را اسکن کند.

آدرس کیف پول شما، که در این صورت به عنوان آدرس دریافت کننده شناخته می شود، می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا دیگران بتوانند ارزهای رمزپایه را برای شما ارسال کنند. به عنوان مثال، می توانید آدرس سکه کونوس خود را به دیگران بدهید تا آنها بتوانند سکه Counos (CCA) را برای شما ارسال کنند.

اما چگونه می توانید آدرس کیف پول خود را پیدا کنید؟

ابتدا باید برنامه کیف پول موبایل کونوس خود را باز کنید. هنگام باز کردن برنامه ، اولین صفحه ای که مشاهده می کنید شامل تمام ارزهای رمزنگاری شده و پایدار شما است.

آدرس دریافت هر سکه را می توانید به دو روش پیدا کنید.

ابتدا بر روی سکه مورد نظر خود ضربه بزنید و در صفحه جدید بر روی دریافت ضربه بزنید، سپس می توانید آدرس کیف پول خود را برای آن سکه ببینید. سپس می توانید آدرس را کپی کنید تا بعد از آن هرجا که خواستید آن را جای گذاری کنید. یا می توانید از طرف دیگر بخواهید کد QR را که می توانید در آن صفحه مشاهده کنید اسکن کند.

راه دوم برای دسترسی به آدرس کیف پول برای هر سکه در Counos Mobile Wallet این است که هر سکه مورد نظر خود را به سمت چپ بکشید تا به صفحه دریافت آن سکه بروید (اگر روی هر سکه به سمت راست بکشید ، به صفحه ارسال آن سکه). بعد از اینکه انگشت خود را به سمت راست کشیدید و به صفحه دریافت رسیدید ، می توانید آدرس را کپی کنید یا از طرف مقابل بخواهید کد QR را که در آن صفحه قابل مشاهده است اسکن کند.

به این ترتیب می توانید به آدرس کیف پول خود (آدرس دریافت کننده) در Counos Mobile Wallet دسترسی پیدا کرده و از آن برای دریافت ارزهای رمزنگاری شده استفاده کنید.

کیف پول موبایل کونوس

یکی از گزینه های دیگر منو و اولین آن، قسمت Blog می باشد. در این بخش شما می توانید مقالات مختلف منتشر شده توسط پلتفرم کونوس از جمله مقالات آموزشی را مشاهده کنید و همچنین از آخرین اخبار مربوط به محصولات و خدمات این پلتفرم با خبر شوید.

کیف پول موبایل کونوس

گزینه جدید دیگری که در کیف پول مشاهده می کنید پیام ها (Messages) می باشد. در این بخش از کیف پول می توانید دو نوع پیام را مشاهده کنید؛ نخست پیام هایی که از طرف پلتفرم کونوس صرفا برای شما ارسال شده اند و سپس پیام هایی که توسط این پلتفرم به صورت عمومی برای تمامی کاربران ارسال شده است.

کیف پول موبایل کونوس

ویژگی دیگری که در کیف پول وجود دارد Promotion می باشد. این ویژگی در صفحه اصلی و گوشه سمت راست شبیه یک جعبه کادو قرمز رنگ قابل مشاهده است. در این بخش می توانید وضعیت پروموشن خود را مشاهده کرده و اقدامات لازم برای دریافت هدیه خود را انجام دهید. همچنین گزینه های دیگری نیز در این بخش وجود دارند که با کمک آنها می توانید کونوس پلتفرم را در شبکه های اجتماعی دنبال کرده تا هدیه بیشتری دریافت کنید.

کیف پول موبایل کونوس

در صفحه اصلی کیف پول می توانید گزینه ای به نام Exchanges را در پایین صفحه مشاهده کنید. در این بخش می توانید لیست تمامی صرافی هایی که از رمزارزهای کونوس پشتیبانی می کنند را مشاهده کنید. با استفاده از کونوس دکس می توانید رمزارز را با رمزارز و رمزارز را با پول فیات بدون دخالت واسط تبادل کنید.

کیف پول موبایل کونوس

در گزینه آخر منو تنظیمات یا setting را مشاهده می کنید که از این قسمت می توانید وارد منو تنظیمات شده و همه تنظیمات اعم از امنیت و حریم خصوصی، کیف پول ها و سایر گزینه هایی که در تصویر مشاهده می کنید را به دلخواه خود تغییر دهید.

کیف پول موبایل کونوس

در گزینه اول این بخش که مربوط به امنیت می باشد، می توانید اثر انگشت، رمز اول و دوم، تایید دو مرحله ای و تاییدیه ایمیل را فعال کنید.

کیف پول موبایل کونوس

همچنین با نصب کیف پول الکترونیک کونوس می توانید بخشی از قرعه کشی هیجان انگیز پلتفرم کونوس باشید. هر شش ماه یک بار یک قرعه کشی ۱۰،۰۰۰ دلاری و هر سه سال یک بار یک قرعه کشی ۱۰۰،۰۰۰ دلاری وجود دارد. برندگان قرعه کشی کونوس پلتفرم جایزه خود را در قالب کونوس کوین دریافت می کنند. هنگامی که کیف پول الکترونیک کونوس را نصب کنید شانس برنده شدن در این قرعه کشی ها را خواهید داشت.

همانطور که در تصویر نیز مشخص است، در این کیف پول از تعداد زیادی رمزارز از جمله رمزارز های پلتفرم کونوس، بیتکوین، اتریوم، تتر، لایت کوین، بیتکوین کش، ریپل و سایر رمزارزهای محبوب و معتبر پشتیبانی می شود.

کیف پول موبایل کونوس

دانلود کیف پول الکترونیک کونوس

کلیک کنید!

آی او اس

اندروید

کد خبر: 1400011305TSMCMF

مطالب مرتبط:

صرافی رمزارزی غیرمتمرکز کونوس (دکس)

کوین مارکت کپ و کونوس دکس

تبادل رمزارز در صرافی غیرمتمرکز کونوس دکس

بیشتر بخوانید

کیف پول تراست (Trust Wallet) چیست؟

Trust Wallet یک کیف پول رمزنگاری شده است که برای کاربران موبایل طراحی شده است و به آنها امکان ارسال ، دریافت و ذخیره...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

استیکینگ هوشمند پلتفرم کونوس چیست؟

یکی از شبکه های غیر متمرکز موفق در زمینه سپرده گذاری رمزارز - استکینگ رمزارز پلتفرم جامع کونوس است. شرکت کونوس به عنوان یک نهاد خدمات مالی رمزارز در سال 2017 در کشور سوئیس تاسیس شد. شرکت کونوس به دلیل برخورداری از پشتوانه مالی قدرتمند و همچنین استفاده از افراد متخصص در زمینه حقوق جزای بین الملل توانسته است در سالیان اخیر جایگاه ممتازی در بین بهترین پلتفرم های بلاک چین جهان به خود اختصاص دهد.

مطالب داغ هفته